Gå til innhold

Om du kunne ha valgt mellom disse to yrkene

Anbefalte innlegg

Gjest Madelene1
Skrevet (endret)

Modell eller advokat?

Endret av Madelene1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Advokat, fordi jeg er mer akademisk enn fotogen :fnise:

Dessuten virker advokat som et veldig spennende og utfordrende yrke, og det er ett yrke man faktisk kan fortsette i etter fylte 40.

• Liker 4
Skrevet

Hvis jeg hadde fått jobbet for Victorias Secret, uten tvil modell! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Advokat! Virker spennende og utfordrende samt at jeg tror hver dag er forskjellig.

• Liker 1
Skrevet

Hmm, definitivt advokat. Ingen av delene er helt min greie, men jeg foretrekker hvert fall å være bak kamera, ikke foran. Selv om modeller helt sikkert får oppleve mye morsomt, ser jeg ikke for meg at jeg hadde syntes det var særlig gøy å posere foran et kamera hver dag.

• Liker 1
Gjest shirelle
Skrevet

Hva slags modell..? Er jo en stor forskjell på katalog-modell og catwalk-modell :)

• Liker 1
Skrevet

Advokat! Virker spennende og utfordrende samt at jeg tror hver dag er forskjellig.

Modeller har også spennende og utfordrende dager.

• Liker 1
Gjest Madelene1
Skrevet

Hva slags modell..? Er jo en stor forskjell på katalog-modell og catwalk-modell :)

Bare velg en type modell. :)

katalog - naken - undertøy - klær - smykker - sko

Eller catwalk. :)

Skrevet

Advokat.

En spennende og utfordrende jobb som man kan beholde til man går av med pensjon.

Skrevet

Advokat. Tror jeg hadde blitt en knakende god en også, hadde jeg bare greid skolegang ;)

Skrevet

Modell anyday!

Er ikke glad i teori og lesing i massevis, så jeg har litt for mye mark i ræva til å kunne bli advokat tror jeg.

katalog - undertøy - klær - smykker - sko

Skrevet

Jeg ville heller vært en ung verdenskjent toppmodell enn en forretningsadvokat som bare satt med kjedelige kontrakter hele dagen og måtte ha møter med oppblåste forretningsmenn.

Jeg ville heller vært en dyktig forsvarsadvokat med interessante klienter og spennende oppgaver enn en trist modell som aldri fikk noe mer spennende jobber enn Sparkjøp-katalogen og motevisninger på det lokale kjøpesenteret.

• Liker 3
Gjest Daenerys
Skrevet

Advokat lett! Å ikke måtte tenke på vekta, eller bli bedømt på utseende, og samtidig ha en stabil jobb. Null problem.

Gjest grapefrukt
Skrevet

Advokat, men nå anser jeg ikke det å være modell som et ordentlig yrke.

• Liker 5
Skrevet

Modeller har også spennende og utfordrende dager.

Ja, det må være skikkelig utfordrende å finne de riktige positurene... :filer: en ape kunne gjort det, fktisk gjør de det også. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville vært en modell, og når jeg ble for gammel ville jeg blitt advokat :)

Skrevet

Ja, det må være skikkelig utfordrende å finne de riktige positurene... :filer: en ape kunne gjort det, fktisk gjør de det også. :fnise:

Det er veldig mange om beinet for å dra i land modelloppdrag så bare enkelt er det ikke.

Nå tenker jeg på type fashion-modeller.

Veldig få kan hevde seg i bransjen etter 30 så jeg ville nok satset på advokatutdannelse og jobbet som modell innimellom. Hvis jeg hadde det som skulle til, selvfølgelig. ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ingen av delene. Jeg er sikker på at begge yrkesgruppene er egne avarter av

mennesketarten :fnise:

Endret av Envy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...