AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Hei! Jeg har lenge farget håret med Wella Color Touch 44/56 (mener det er koden, det er den røde fargen), og tenker nå på å gå tilbake til min naturlige farge, som er lys brun/askeblond. Den røde fargen er ikke permanent, men regner med at den ikke vil gli ut av håret av seg selv. Spørsmål: er det mulig å farge over den mørke røde fargen med en lys brun/mørk blond farge, eller er det dømt til å mislykkes ettersom rødfargen er så mørk? Har også lest flere steder at man kan bruke head & Shoulders til å vaske farge ut av håret, vil det kunne funke? Takknemlig for svar
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Forresten, er jo kode 66/45 jeg bruker.... Og vil bare legge til også at jeg vet det er startet tråder om dette tidligere, men jeg lurer jo på om noen har klart det med et vellykket resultat
Viljaa Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Dersom det er lysere hår du vil ha, så vil jeg tro at avfarging er enestmulighet? Jeg har egentlig ikke så mye peiling, men jeg har mellom/mørkt brunt hår, og fargt det i en rød brunfarge for noen år siden, og det var et herk å bli kvitt.. Farget over med en mørk farge, men jeg tror det røde satt veldig sterkt i elleroe, for den ble synlig etter hvert som ny farge ble vasket vekk, slik at jeg måtte farge håret i månedsvis for å unngå ettervekst etter det røde, selv om fargen jeg brukte både var nær min naturlige og mørkere enn rødfargen. Mao. Ikke vær så dum som jeg var med å eksperimentere med farging uten å ha peiling. Resultatet er mye frustrasjon. Likte å være redhead helt frem til den opplevelsen. Nå får jeg angst av tanken på rødskjær i håret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå