Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har lenge farget håret med Wella Color Touch 44/56 (mener det er koden, det er den røde fargen), og tenker nå på å gå tilbake til min naturlige farge, som er lys brun/askeblond. Den røde fargen er ikke permanent, men regner med at den ikke vil gli ut av håret av seg selv.

Spørsmål: er det mulig å farge over den mørke røde fargen med en lys brun/mørk blond farge, eller er det dømt til å mislykkes ettersom rødfargen er så mørk? Har også lest flere steder at man kan bruke head & Shoulders til å vaske farge ut av håret, vil det kunne funke?

Takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten, er jo kode 66/45 jeg bruker.... :)

Og vil bare legge til også at jeg vet det er startet tråder om dette tidligere, men jeg lurer jo på om noen har klart det med et vellykket resultat :)

Skrevet

Dersom det er lysere hår du vil ha, så vil jeg tro at avfarging er enestmulighet?

Jeg har egentlig ikke så mye peiling, men jeg har mellom/mørkt brunt hår, og fargt det i en rød brunfarge for noen år siden, og det var et herk å bli kvitt.. Farget over med en mørk farge, men jeg tror det røde satt veldig sterkt i elleroe, for den ble synlig etter hvert som ny farge ble vasket vekk, slik at jeg måtte farge håret i månedsvis for å unngå ettervekst etter det røde, selv om fargen jeg brukte både var nær min naturlige og mørkere enn rødfargen.

Mao. Ikke vær så dum som jeg var med å eksperimentere med farging uten å ha peiling. Resultatet er mye frustrasjon. Likte å være redhead helt frem til den opplevelsen. Nå får jeg angst av tanken på rødskjær i håret. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...