AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 hei! Er det flere her som er registrert på ungbdsm.no? Jeg finner rett og slett ikke noe forum. Men nederst står det at det er over 1500 tråder, flere tusen svar, osv.... men jeg finner altså ingenting. Er det ikke et ok fungerende forum likevel?
Gjest badeand1 Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 http://ungbdsm.no/index.php/forum/index ? 1
Gjest alille Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Er du godkjent som bruker? Man må presentere seg selv i presentasjonstråden før man slippes inn i forumet. Forøvrig er det et ganske dødt forum, livner til innimellom før det går i dvale igjen.
zefina Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Er du godkjent som bruker? Man må presentere seg selv i presentasjonstråden før man slippes inn i forumet.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 åååååh, DA skjønner jeg! Så jeg må faktisk skrive hvem jeg er osv. for å få tilgang til det andre? Stress haha
Erotisk Flukt Skrevet 21. november 2011 #6 Skrevet 21. november 2011 åååååh, DA skjønner jeg! Så jeg må faktisk skrive hvem jeg er osv. for å få tilgang til det andre? Stress haha Stress med det? -Domino
Gjest alille Skrevet 21. november 2011 #7 Skrevet 21. november 2011 Stress med det? -Domino Det er faktisk litt stress hvis man er nysgjerrig og ikke har lyst å dele så mye om seg selv når man egentlig ikke helt hvor man står. Det var grunnen til at jeg lot det gå to år etter første forsøk før jeg registrerte meg, og oppdaget at det dessverre ikke var bryet verd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå