Gå til innhold

ungbdsm.no ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei! Er det flere her som er registrert på ungbdsm.no? Jeg finner rett og slett ikke noe forum. Men nederst står det at det er over 1500 tråder, flere tusen svar, osv.... men jeg finner altså ingenting. Er det ikke et ok fungerende forum likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du godkjent som bruker? Man må presentere seg selv i presentasjonstråden før man slippes inn i forumet. :)

Forøvrig er det et ganske dødt forum, livner til innimellom før det går i dvale igjen.

Skrevet

Er du godkjent som bruker? Man må presentere seg selv i presentasjonstråden før man slippes inn i forumet. :)

Skrevet

åååååh, DA skjønner jeg! Så jeg må faktisk skrive hvem jeg er osv. for å få tilgang til det andre? Stress :P haha

Skrevet

åååååh, DA skjønner jeg! Så jeg må faktisk skrive hvem jeg er osv. for å få tilgang til det andre? Stress :P haha

Stress med det?

-Domino

Skrevet

Stress med det?

-Domino

Det er faktisk litt stress hvis man er nysgjerrig og ikke har lyst å dele så mye om seg selv når man egentlig ikke helt hvor man står. Det var grunnen til at jeg lot det gå to år etter første forsøk før jeg registrerte meg, og oppdaget at det dessverre ikke var bryet verd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...