Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #1 Del Skrevet 12. desember 2003 jeg har tengt og begynde på eple eddik kur..noe som har erfaring med dette?om det funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 12. desember 2003 #2 Del Skrevet 12. desember 2003 Ikke jeg - men mormor. Hun sa det ikke funka i det hele tatt. (men - det er sikkert forskjell på de forskjellige produktene!?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 12. desember 2003 #3 Del Skrevet 12. desember 2003 prøvd epledikkkur,men vet ikke om jeg gjorde det korrekt :klø: tok litt epledikk i glasset,fylte resten med vann..... dette var ikke godt så det passet ikke for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 12. desember 2003 #4 Del Skrevet 12. desember 2003 Epleeddik smaker ikke sånn veldig godt i seg selv nei Men det er godt som dressing på salaten sammen med litt balsamico-eddik. De fleste som går på slike kurer tar piller, ikke den rennende eddiken. Men jeg mener å ha lest et sted at det er bevist at eppleeddik ikke har noe slankende effekt.. Kan jo hende den er med på å øke forbrenningen litt, vet også at det er bra for flere andre ting, som leddene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 12. desember 2003 #5 Del Skrevet 12. desember 2003 Har ikke sett noe som viser til at det må virke egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. desember 2003 #6 Del Skrevet 12. desember 2003 En av kusinene til mamma har tatt epleedikkpiller i alle år. For et par år siden bestemte hun seg for å slutte - se hvordan det gikk og raste opp i vekt igjen. Med epleeddiken kan hun spise normalt uten å legge på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 12. desember 2003 #7 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg prøvde å ta epleedikkpiller når jeg sluttet å røyke for å unngå å gå opp i vekt (sammen med mer mosjon selvfølgelig.) I den perioden jeg brukte de gikk jeg ikke opp i vekt, men jeg har gått opp i vekt etter at jeg sluttet å bruke dem. Dette kan være tilfeldig, men et litt betenkelig sammentreff var det uansett... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2003 #8 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg har faktisk nettopp begynt å bruke dem igjen nå etter et par års opphold... Merker allerede nå etter 2 ukers fast bruk at jeg svetter utrolig mye mer enn jeg vanligvis gjør (jeg svetter nesten aldri, fryser hele tiden og har ganske lav forbrenning...) Om dette skyldes tablettene er ikke godt å si, men det er hvertfall hva jeg har merket meg i det siste. Men jeg kjøper på helsekost, altså, ikke postordre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå