Gå til innhold

Julegavetips til foreldre

PiPP

Anbefalte innlegg

Noen som har noen gode julegavetips å finne på til mine foreldre?

De er visstnok nå i full gang med å pusse opp kjøkkenet, så noe til det hadde kanskje vært noe, men er ikke helt sikker på hva.

Helst ikke over 1000 kr.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje et fint maleri/bilde de kan ha på kjøkkenet? eller en eller annen kjøkkenmaskin de kunne fått bruk for, feks en fin kaffetrakter, microovn, kryddersett/hylle eller noe som står i stil med det nye kjøkkenet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kokebok og liste med ingridienser til et par av oppskriftene som de skal få på nyåret (antar det er nok mat i skapet i jula)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god kokkekniv. Kan aldri få nok.

Alternativt en god knivsliper.

Microplane.

God olivenolje og basamicoeddik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaffemaskin med kapsler hvis de er av den typen.

Eller kniver, som noen over her sa. Jeg er hjemme hos foreldrene mine noen ganger i året, og bruker ofte å lage mat der (siden jeg liker det veldig godt), og irriterer meg grønn over at de ikke har ordentlige kniver! Jeg MÅ ha en ordentlig grønnsakskniv når jeg lager mat, men foreldrene mine har kun brødkniv og sånne vanlige kniver man spiser med, og det er så irriterende :kjefte: Så jeg har blant annet kjøpt grønnsakskniv til mine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med en liten radio de kan ha på kjøkkenet? Vet min mor liker å høre på radio når hun driver og rydder/gjør rent der. Er sikkert kjekt når de lager mat også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...