Gå til innhold

64 kilo og 168 cm

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt ærlig, hva mener dere om denne vekten?

Skrevet

Helt ærlig så er dette en veldig sunn og normal vekt for en på den høyden! :) Jeg er like høy og veier 10 kg mer, og jeg skal ned 5 kilo for å komme meg ned i det jeg ser på som "sunn" vekt, men jeg er ikke feit eller lubben, bare litt ekstra rundt magen! :)

Hva mener du om denne vekten selv da? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er like høy, og personlig trives jeg best på rundt 50. :)

Skrevet

Helt ærlig så er dette en veldig sunn og normal vekt for en på den høyden! :) Jeg er like høy og veier 10 kg mer, og jeg skal ned 5 kilo for å komme meg ned i det jeg ser på som "sunn" vekt, men jeg er ikke feit eller lubben, bare litt ekstra rundt magen! :)

Hva mener du om denne vekten selv da? :)

Jeg er fornøyd noen dager, andre dager er jeg ikke det... går opp og ned! Vil gjerne ned ett par kilo men slite med motivasjon, går alltid opp igjen når jeg har nådd målet mitt dessverre

Skrevet

Jeg er 167 og veier det samme. (50kg har jeg vel ikke veid siden jeg var 12 eller noe slikt, og jeg begynner å se litt sykelig ut rundt 55 vil jeg tro). Trivselsvekten er 60, men det er en stund siden gitt.

• Liker 1
Skrevet

Næsj, er vel helt normalt det. Jeg er 163 og veier 65. Det er normal BMI, men jeg er fortsatt litt rund her og der. Vil ned til 58.

Skrevet

Huff 50 kilo, det høres ikke noe fint ut altså... 168 og 58 kilo er min idealvkt!

• Liker 2
Skrevet

Jeg er fornøyd noen dager, andre dager er jeg ikke det... går opp og ned! Vil gjerne ned ett par kilo men slite med motivasjon, går alltid opp igjen når jeg har nådd målet mitt dessverre

Samme her med å være fornøyd noen dager og noen dager ikke! :) Men tror ikke du skal bekymre deg for den vekten altså! :) Og hvis du skal ned så er det sikkert nok med ett par kilo! :) Men vekten din er helt normal! :D

Jeg veide 65 kilo for et år siden, så fant jeg ut at jeg skulle begynne å trene med vekter, og da steg vekten min kraftig, skikkelig nedtur til å begynne med, men så fant jeg ut at kroppen min ikke hadde blitt større, bare fastere! :) Tror ikke det er så lurt å henge seg opp i vekt, det viktigste er hvordan du føler deg! :D

Mål heller midjemål og slik, det er ofte bedre motivasjon også! :D

Skrevet

Jeg er 167 og veier 64, syns bra ut. Har et "mål" om å gå ned til 60 for det tror jeg hadde passet meg ypperlig, men for øyeblikket er jeg altfor fornøyd til å orke å prøve, ting ser bra ut som de er :) Hehe. Jeg er ganske sterk og har en fettprosent på ca 22%.

Skrevet

Jeg er 168 og 50 kg. Så for meg høres 64 kg mye ut. Skulle jeg lagt på meg 14 kg, så hadde jeg følt meg lubben.

Skrevet

Jeg er 168 og veier ca 61 kg,kunne tenkt meg ned til 58:)

Skrevet

Nja. Hørtes mye ut. Er selv 168 høy og har aldri veid over 58 kg. Med en vekt på 64 så hadde det vært vel mye i overkant. Trives best rundt 52 kg.

Skrevet

Vel, jeg er 157 cm og veier 70 kg og jeg er ikke i nærheten av å være feit, heller.

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg er 157 cm og veier 70 kg og jeg er ikke i nærheten av å være feit, heller.

Den kan ikke jeg fatte og begripe. Er du sikker på et du ser rett? Mange med ekstra kilo ser feil og synes feil. Selv jeg på 168 høy hadde vært feit ved 70 kg.

Skrevet

Jeg er 160 og veier ca. 65. Er ikke tykk meg litt ekstra rundt magen. Vil ned til ca. 60. Men så var det motivasjonen da.......

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er like høy, og personlig trives jeg best på rundt 50. :)

Da er du undervektig med en bmi på 17,7.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Huff 50 kilo, det høres ikke noe fint ut altså... 168 og 58 kilo er min idealvkt!

Du er ikke langt unna undervektig, du heller. Bmi er 20,5.

Skrevet

Den kan ikke jeg fatte og begripe. Er du sikker på et du ser rett? Mange med ekstra kilo ser feil og synes feil. Selv jeg på 168 høy hadde vært feit ved 70 kg.

Ja ha.

Skrevet

Jeg er 167 og veier 55. Prøver å komme opp til 57. Fornøyd uansett :)

Sikker på at du ser flott ut, du høres ikke tjukk ut :)

Skrevet

Belladonna: Skal du delta eller skal du være bmi-søkemotor? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...