miamarlena Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 åhh har så lyst å gå ned 5 kilo men mangler motivasjon! Skriver masteroppgave og det er så grusomt kjedelig at jeg trøstespiser... Jeg hadde gått ned 3 kilo, men gått de opp igjen. Veier 62 men vil ned til 57. Noen råd og tips til hvordan jeg kan holde motivasjonen oppe til tross for en kjedelig masteroppgave-periode?
Gjest Daenerys Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Spis sunt hvis du må trøstespise Gulrøtter, grønnsaker, noe frukt av og til. Og kom deg på trening, er det ikke godt å gjøre noe annet enn å skrive midt på dagen f.eks?
Gjest Dropkick Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 hvis du trenger mat for å holde motivasjonen oppe mens du skriver oppgaven har du valgt feil studie 1
Gjest Lottiplott Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 hvis du trenger mat for å holde motivasjonen oppe mens du skriver oppgaven har du valgt feil studie Man kan jo mistrives med en oppgave og fremdeles like studiet sitt da TS, prøv som nevnt lenger opp i tråden å velge sunne ting å spise, agurk, gulrøtter, selleri osv., eller ta korte turer i løpet av dagen. Kanskje du kan prøve å ta en gåtur en gang om dagen, bare sånn 20-30 minutter for å komme litt ut og få tankene vekk fra oppgaven en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå