Gå til innhold

VG-reklamen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hahahhah, jeg lo skikkelig da den kom på tv! jeg trodde det var noe alvorlig, plutselig kom vg gjengen, og da lo jeg..

jeg synes de overdriver litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, jeg må ærlig innrømme at den funker. Jeg benytter gjerne enhver anledning til å gjøre narr av VG, men første gang jeg så den reklamen tok jeg meg i å tenke "hmm", et positivt ladet sådan. Den rørte meg veldig. Så det er en fantastisk innpakning, de som har laget den reklamen er flinke. Men jeg vet jo at når jeg kjøper avisen og leser den, så er det fremdeles VG. VG.

Gjest badeand1
Skrevet

Hva handler den om? Har ikke sett den, jeg.

Skrevet

Noen som har en link?

Gjest Applestore
Skrevet

Jeg var sikker på at det var reklame for Dokument2 eller noe. Stussa litt når jeg så at det var VG.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg blir også skikkelig rørt av den nye VG reklamen. Det er faktisk en av de bedre når det gjelder å markedsføre hva VG ønsker å fremstå som.

(Ps: har prøvd å søke på den, men fant den ikke. Den viser personer som blir urettferdig/uverdig behandlet og deretter bilde av alle VGs medarbeidere som setter søkelyset på dette).

Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg synes selve reklamen er fin, men at den ikke gjenspeiler mitt syn på VG. Dagbladets Magasinet derimot synes jeg nærmer seg den seriøsitet VG tydeligvis ønsker å fremstå som, men jeg føler VG (og Dagbladet) har en lang vei å gå.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Reklamen var bra! Tenker ikke spesielt på VG, men på den frie presse.

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg synes selve reklamen er fin, men at den ikke gjenspeiler mitt syn på VG. Dagbladets Magasinet derimot synes jeg nærmer seg den seriøsitet VG tydeligvis ønsker å fremstå som, men jeg føler VG (og Dagbladet) har en lang vei å gå.

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg pleier å skille helt hvem som har laget reklamen og min mening om dem og innholdet. F.eks. kan jeg ikke fordra DNB (Nor) men jeg synes de er helt konge på reklame og å få frem budskapet. Når det gjelder VG - se hva de selv sier:

Selv om vi er en kilde til avslapning og underholdning for mange, er en fri og uavhengig presse blant de viktigste institusjonene vi har. Vi er den redaksjonen i Norge som har vunnet flest priser for kritisk og undersøkende journalistikk. Det har vi tenkt å fortsette med, sier VG i mediehusets helt nye og premiereklare reklamefilm.

Kilde

Ut fra budskapet reklamen prøver å få frem og hensikten VG har hatt med reklamen synes jeg den er helt der den skal være.

Dagbladet leser jeg aldri, VG leser jeg daglig.

Skrevet

uff, syns så synd på den gamle dama. =(

Ja jeg og!! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...