AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Hei Jeg dater for tida en fantatsisk fyr som jeg ble kjent med på sukker.no for ca en måned siden. Vi har hatt ca 5 dater, hvor alt bare blir bedre og bedre. Dessverre har jeg nå funnet ut at han foreløpig ikke er klar for å være noe mer enn "lekekamerater", da han vil ha muligheten til å møte andre (og sannsynligvis også gjør det). Har ikke spurt om han møter andre enn meg, da jeg ikke tror jeg vil vite svaret.. Problemet er at jeg allerede har begynt å få litt følelser for han, og han er definitivt den beste jeg har datet på lenge. Kjemien er veldig bra, på alle områder, og vi har det veldig fint sammen. Men han har sagt til meg at han helst vil at jeg skal møte andre gutter også, sånn at han kan være trygg på at jeg ikke får for mye følelser for han.. Har foreløpig ikke nenvt at jeg allerede begynner å få føleser, da jeg er redd dette vil skremme han vekk. Han har også nevnt at forholdet ei tidligere venninne (og lekekamerat) ble ødelagt fordi hun ville ha et forhold med han, mens han bare ville ha et seksuelt forhold. Hva bør jeg gjøre? Er det noen vits i å håpe på at han kommer til å endre mening og få lyst på et forhold etterhvert? Han har vært singel i ca 2-3 år, og har de siste årene hatt en eller flere forhold som kun har vært seksuelle.. Jeg har selv vært singel i 2 år, og merker jeg er mye mer klar for å få meg kjæreste igjen enn å bare ha en knullevenn. Men jeg vil ikke miste han her med det første heller, da han er så utrolig bra på mange områder. Sukk.. Hvorfor må dating være så vanskelig? Og hvorfor må gutter ha profil på steder som sukker om de ikke er klar for et forhold? Vi er forresten begge 22 år og studerer i samme by (og er også opprinnelig fra samme sted), om det har noen betydning. I tillegg så kan jeg jo nevne at vi ikke hadde sex før på den siste daten vår, så det var ikke så lett for meg å skjønne at han ikke er interessert i en kjæreste helt ennå.. Noen som har noen gode råd eller som har vært i en lignende situasjon?
ohlala Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Jeg ville nok fortalt han at jeg begynte å få følelser for han. Jo flere dater dere går på, desto mer følelser blir involvert. Kanskje lurt å slutte mens leken er god? Men mindre du tror han kommer til å få følelser for deg etter hvert?
Gjest Tidssone Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 1. han er ikke klar for fast forhold 2. han har vært tydelig på at han ikke vil møte noen som har følelser for ham 3. kjemien er bra for deg. Betyr ikke at han tenker det samme 4. han kommer neppe til å endre mening 5. man kan ikke miste noe man aldri har hatt 6. når og hvorvidt dere har sex på tredje eller femte date har ingen betydning for om ha er klar for en kjæreste eller ikke Hva jeg hadde gjort? Jeg hadde sagt takk og adjø. 3
Gjest "gjest" Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 Hvis du vil noe mer, så ikke gå med på å bare være lekekamerat. 2
Athene Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Det er skummelt å bli i forholdet i håp om at han skal ombestemme seg. Jeg ville nok valgt et rent brudd nå, før det blir for mange følelser fra din side. Det virker som om du forsøker å tolke det han gjør til å bety noe annet enn det han sier rett ut = aldri noen god ide. Forhold der man bare er lekekamerater er flott det, men da bør ingen ha følelser.
Cata Skrevet 19. november 2011 #6 Skrevet 19. november 2011 Bryt nå, før det blir enda tyngre. Han har sagt klart fra hva han vil (og ikke vil). 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #7 Skrevet 19. november 2011 TS her.. Dere sier mye fornuftig, og jeg har nok selv innsett at følelsesmessig er nok det lureste av meg å bryte før jeg selv får for mye følelser. Problemet er jo bare at han er så fantastisk herlig å være med, og han er den beste jeg har datet på mine 2 år som singel. Så jeg vurderer om jeg skal prøve å stenge alt av følelser ute litt og bare kose meg med han.. Alternativet mitt er å sitte alene igjen og innimellom leke meg med noen av mine andre tidligere "lekekamerater", som langt i fra er like bra som han jeg dater. Selvfølgelig skule jeg ønske at han jeg dater syntes jeg var like bra (han synes jeg er veldig bra og spennende, men tydeligvis ikke "den rette") og var klar for å slå seg til ro, men jeg har innsett at det sannsynligvis ikke kommer til å skje.. Uff, hvorfor må dating være så vanskelig?
Gjest MorAase Skrevet 19. november 2011 #8 Skrevet 19. november 2011 Du får heller leke med noen som du ikke føler noe for. Denne lekekammeraten din er kun ute etter det du har mellom bena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå