-Fisken- Skrevet 12. desember 2003 #1 Skrevet 12. desember 2003 Har dere lest om dette i avisen de siste dagene? Helt sykt! Man kan da ikke putte vitaminer i godteri bare fordi unger ikke får i seg nok vitaminer! Dette vil jo bare føre til at man får enda en god grunn til å spise godteri, og det er jo overhode ikke sunt. Hvorfor ikke gi ungene sunn, næringsrik og god mat istede?
~sikka~ Skrevet 12. desember 2003 #2 Skrevet 12. desember 2003 Har dere lest om dette i avisen de siste dagene? Helt sykt! Man kan da ikke putte vitaminer i godteri bare fordi unger ikke får i seg nok vitaminer! Dette vil jo bare føre til at man får enda en god grunn til å spise godteri, og det er jo overhode ikke sunt. Hvorfor ikke gi ungene sunn, næringsrik og god mat istede? Helt idiotisk!!! :fy: Nå vil jo barna lære at det er sunt å spise godterier også.
VesleBråka Skrevet 12. desember 2003 #3 Skrevet 12. desember 2003 Hva om de lager godterier av sunne ting da? Lage torsk-og-broccoli drops? Jeg tenker litt sånn sci-fi, hvor dagsbehovet for næring kommer som to betablokker De kan jo ha spennende farger osv.
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2003 #4 Skrevet 12. desember 2003 Hva om de lager godterier av sunne ting da? Lage torsk-og-broccoli drops? Jeg tenker litt sånn sci-fi, hvor dagsbehovet for næring kommer som to betablokker De kan jo ha spennende farger osv. Harry potter snop "all flavor beans"
VesleBråka Skrevet 12. desember 2003 #5 Skrevet 12. desember 2003 Ja, de var litt bra iiiiik jeg fikk snørrsmak
Iset Skrevet 13. desember 2003 #6 Skrevet 13. desember 2003 hehehe jeg husker jeg kjøpte en sånn harry potter greie, med ekle smaker. de var gode mesteparten, men jeg fikk en som smakte, ja, SPY!!!! jeg holdt på å kaste opp. heiv resten av eska da, for jeg så ikke hvilken farge det var, for det var så mørkt (kino), tok ikke sjansen på å få den igjen. ææææææææææææsj. når det gjelder vitaminer i godteri, syns jeg det er helt på trynet. da får man jo en god grunn til å spise godteri hele tiden, og det er jo skadelig, vitaminer eller ei. nei få heller ungene til å begrense snopespisinga til helgene, og la dem spise sunn mat ellers.
Linemor Skrevet 13. desember 2003 #7 Skrevet 13. desember 2003 hva med om noen spiser for mye og får overdose av vitamniner. og vitaminer tas jo bedre/dårligere opp etter hva man drikker/spiser sammen med det. da kan de heller finne ett vitaminpreparat som smaker godt og som er tilpasset barn.
Gjest Chriselia Skrevet 14. desember 2003 #8 Skrevet 14. desember 2003 Har dere lest om dette i avisen de siste dagene? Helt sykt! Man kan da ikke putte vitaminer i godteri bare fordi unger ikke får i seg nok vitaminer! Dette vil jo bare føre til at man får enda en god grunn til å spise godteri, og det er jo overhode ikke sunt. Hvorfor ikke gi ungene sunn, næringsrik og god mat istede? :enig_animasjon: :enig_animasjon:
MarianneE Skrevet 15. desember 2003 #9 Skrevet 15. desember 2003 Kanskje ikke akkurat så gjennomtenkt, nei.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå