Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere lest om dette i avisen de siste dagene?

Helt sykt! Man kan da ikke putte vitaminer i godteri bare fordi unger ikke får i seg nok vitaminer! Dette vil jo bare føre til at man får enda en god grunn til å spise godteri, og det er jo overhode ikke sunt. Hvorfor ikke gi ungene sunn, næringsrik og god mat istede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt sykt! Man kan da ikke putte vitaminer i godteri bare fordi unger ikke får i seg nok vitaminer! Dette vil jo bare føre til at man får enda en god grunn til å spise godteri, og det er jo overhode ikke sunt. Hvorfor ikke gi ungene sunn, næringsrik og god mat istede?

:enig::enig:

Helt idiotisk!!! :fy: Nå vil jo barna lære at det er sunt å spise godterier også.

Skrevet

Hva om de lager godterier av sunne ting da? Lage torsk-og-broccoli drops? Jeg tenker litt sånn sci-fi, hvor dagsbehovet for næring kommer som to betablokker :ler: De kan jo ha spennende farger osv.

Skrevet
Hva om de lager godterier av sunne ting da? Lage torsk-og-broccoli drops? Jeg tenker litt sånn sci-fi, hvor dagsbehovet for næring kommer som to betablokker  :ler: De kan jo ha spennende farger osv.

Harry potter snop "all flavor beans" :ler:

Skrevet

Ja, de var litt bra iiiiik jeg fikk snørrsmak :ler:

Skrevet

hehehe jeg husker jeg kjøpte en sånn harry potter greie, med ekle smaker. de var gode mesteparten, men jeg fikk en som smakte, ja, SPY!!!! jeg holdt på å kaste opp. heiv resten av eska da, for jeg så ikke hvilken farge det var, for det var så mørkt (kino), tok ikke sjansen på å få den igjen. ææææææææææææsj.

når det gjelder vitaminer i godteri, syns jeg det er helt på trynet. da får man jo en god grunn til å spise godteri hele tiden, og det er jo skadelig, vitaminer eller ei.

nei få heller ungene til å begrense snopespisinga til helgene, og la dem spise sunn mat ellers.

Skrevet

hva med om noen spiser for mye og får overdose av vitamniner. og vitaminer tas jo bedre/dårligere opp etter hva man drikker/spiser sammen med det. da kan de heller finne ett vitaminpreparat som smaker godt og som er tilpasset barn.

Gjest Chriselia
Skrevet

:enig_animasjon: :enig_animasjon:

Skrevet

Kanskje ikke akkurat så gjennomtenkt, nei....... :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...