Lillah Skrevet 17. november 2011 #1 Del Skrevet 17. november 2011 Som overskriften sier.. Hva skal du bake til jul i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleSky Skrevet 17. november 2011 #2 Del Skrevet 17. november 2011 Iallefall strull! Det lager jeg ofte flere ganger i løpet av jula siden de er best ferske I tillegg kommer jeg nok til å bake pepperkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 17. november 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 17. november 2011 Hva er skrull for noe? Aldri hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ludo Skrevet 17. november 2011 #4 Del Skrevet 17. november 2011 i år skal jeg ikke bake noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleSky Skrevet 17. november 2011 #5 Del Skrevet 17. november 2011 Strull minner litt om krumkaker, men er litt tynnere og sprøere og har en litt karamellaktig smak. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 17. november 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 17. november 2011 Hørtes godt ut Stekes de også i krumkakejern eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 17. november 2011 #7 Del Skrevet 17. november 2011 Strull er kjempegodt! Smakte det for første gang for et par år siden, for det er ikke vanlig der jeg kommer fra, men her jeg bor nå er det et must. Baker ikke det, men får det av ei i familien. Selv skal jeg bare bake pepperkaker, og prøve meg på Delfiakake siden pappa har ønsket seg det. Smultringer kjøper jeg, for jeg orker ikke alt fettet på kjøkkenet. Får kjøpt veldig gode smultringer i en smultringbod som står her hver jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #8 Del Skrevet 17. november 2011 Strull er kjempegodt! Smakte det for første gang for et par år siden, for det er ikke vanlig der jeg kommer fra, men her jeg bor nå er det et must. Baker ikke det, men får det av ei i familien. Selv skal jeg bare bake pepperkaker, og prøve meg på Delfiakake siden pappa har ønsket seg det. Smultringer kjøper jeg, for jeg orker ikke alt fettet på kjøkkenet. Får kjøpt veldig gode smultringer i en smultringbod som står her hver jul. Den grønne med gult skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelmon Skrevet 18. november 2011 #9 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg baker lussekatter til jul, og eplekake til 1. juledag. Er ikke så glad i "vanlige" julekaker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felia Skrevet 18. november 2011 #10 Del Skrevet 18. november 2011 Kakemenn og måkelort Så skal mamma ta med seg sine gode krumkaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanted Skrevet 18. november 2011 #11 Del Skrevet 18. november 2011 INGENTING! Skal reise hjem til familien til jul. Trenger ikke å lage annet enn hyggelig stemning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterspeil Skrevet 18. november 2011 #12 Del Skrevet 18. november 2011 Pepperkakehus er selvskrevet. Annet er ikke nødvendig, blir ikke spist uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropic Skrevet 18. november 2011 #13 Del Skrevet 18. november 2011 Pepperkaker, colakjeks, tyske kjeks som jeg ikke vet hva heter, krumkaker og goro. Det er vel det.. Og skal kanskje lage eget pepperkakehusting, vil lage juletræ av pepperkaker, får se om det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #14 Del Skrevet 18. november 2011 Havreflarn, tørre vafler, berlinerkranser, serinakaker, kokosmakroner og en formkake fylt av nøtter, rosiner og frukt. Skulle tro jeg baker for en hel bøling, men jeg baker kun til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleSky Skrevet 18. november 2011 #15 Del Skrevet 18. november 2011 Hørtes godt ut Stekes de også i krumkakejern eller? Stekes i krumkakejern ja, og rulles rundt f.eks skaftet på en tresleiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #16 Del Skrevet 18. november 2011 Sjokoladeavskjæringer og kanskje pepperkaker, får se Skrull hørtes kjempegodt ut! Tror kanskje jeg har smakt det før, i såfall er det fantastisk! Eplepai til jul skal jeg sannelig sette på ønskelisten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. november 2011 #17 Del Skrevet 18. november 2011 Eplepai var lurt :-) jeg bør ikke bake særlig egentlig, for det blir spist veldig lite, men jeg elsker åbake til jul! Så det blir vel pepperkaker, kransekakestenger, kokosmakroner og litt annet jeg måtte komme på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 18. november 2011 #18 Del Skrevet 18. november 2011 Pepperkaker skal jeg lage med noen venninder. Med mamma skal jeg lage nøttekaker og riskaker. Og pynte pepperkakehus med sambo, håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #19 Del Skrevet 18. november 2011 Hva er skrull for noe? Aldri hørt om Sjokoladeavskjæringer og kanskje pepperkaker, får se Skrull hørtes kjempegodt ut! Tror kanskje jeg har smakt det før, i såfall er det fantastisk! Eplepai til jul skal jeg sannelig sette på ønskelisten! Jeg må bare få påpeke altså - det heter strull! men skrull hørtes unektelig mer morsomt ut... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmrk Skrevet 18. november 2011 #20 Del Skrevet 18. november 2011 Lest om 7 slag. Og jeg skal bake 0- zero- de nada- (skulle ønske jeg hvade 7 0-svar på topic!) Svaret er at jeg glir blanke ogeller støvete faen i å bake hvasomhelst! Jeg hverken VIL eller BØR eller ØNSKER å bake de helvetets 7 slags eller whatever! JEG DRITER I Å BAKE! TIL JUL eller til hvilkensomhelst annen dag man feirer. Selv bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå