fionel Skrevet 17. november 2011 #1 Del Skrevet 17. november 2011 Ja hva i alle dager kjøper man til ei jente på 1,5 år? Føler liksom hun er for liten til "vanlige leker" men for stor til "baby leker" JEg står helt fast her faktisk.. Noen som har barn i denne alderen eller andre som kan gi meg ett tips? Tenkte å ligge på rundt 500,' i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 18. november 2011 #2 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg er veldig tilhenger av gode barnebøker, og for 500,- kan du få f.eks Asbjørnsen og Moe med fine illustrasjoner eller evt samling av Anne-Cath Vestly eller Astrid Lindgren. En gave som kommer til å glede i mange år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 18. november 2011 #3 Del Skrevet 18. november 2011 henger meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. november 2011 #4 Del Skrevet 18. november 2011 En stor, koselig bamse er jo alltid en vinner hos småjentene Spesielt hvis den er fra et eller annet tv-program! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 18. november 2011 #5 Del Skrevet 18. november 2011 Duplo,ulltøy eller bøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idahelenes Skrevet 18. november 2011 #6 Del Skrevet 18. november 2011 er det ditt barn? Gi henne masse kjærlighet! 1,5 år. Hallo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 18. november 2011 #7 Del Skrevet 18. november 2011 En stor, koselig bamse er jo alltid en vinner hos småjentene Spesielt hvis den er fra et eller annet tv-program! Det var jo kjempegod ide! Hvor kan man få tak i en hoppsideisi- bamse tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 18. november 2011 #8 Del Skrevet 18. november 2011 Jeg er tante til 10, så har hatt noen runder med julegaver til disse små Her har du en variant av Hoppsideisi hvertfall, men vet jo ikke hvilken prisgruppe du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. november 2011 #9 Del Skrevet 18. november 2011 Duplo, enkle puslespill, bøker og ulltøy står på ønskelisten til jenta vår i år, hun er da 15 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 18. november 2011 #10 Del Skrevet 18. november 2011 3-hjulssykkel! Ei av de minste jentene i barnehagen jeg jobber i er ca 1,5 år, og hun elsker å fyke rundt på sykkel, både ute og inne. Hun bruker ikke pedalene foreløpig, men det kommer. God trening for grovmotorikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villanda Skrevet 18. november 2011 #11 Del Skrevet 18. november 2011 Hva som helst med "Hello Kitty" Ellers ser jeg det er veldig populært med matboks formet som en legoklosse, og drikkeflaske som en playmoman er populært til begge kjønn. kanskje med en sekk til? Jeg ser på jobb at barna i den alderen er veldig opptatt av sekken sin, og skal gå på tur hele tiden, og fylle sekken sin med alt mulig rart. Gode tøffler, hårpynt, et smykke + + Jeg ville egentlig tro at 1,5 år må være en av de enklere aldrene å gi gave til. Synes 8 - 17 år er mye verre:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 18. november 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 18. november 2011 er det ditt barn? Gi henne masse kjærlighet! 1,5 år. Hallo! Nei er ikke mitt barn, er barnet til en vennine av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mora1 Skrevet 18. november 2011 #13 Del Skrevet 18. november 2011 Fisher price little people serien det kjøpte jeg til datteren min den julen hun var 1 1/2 når er hun 2 og leker masse med dei lekene.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 18. november 2011 #14 Del Skrevet 18. november 2011 Fisher price little people serien det kjøpte jeg til datteren min den julen hun var 1 1/2 når er hun 2 og leker masse med dei lekene.. Signerer denne. Fisher-Price little people er som oftes en slager hos toddlerne. Jeg fant en billig Fisher-Price lp leke på amazon til 190 kr, inkludert frakt, i Norge koster den over 500. Bare et lite tips om du liker nettshopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mette Skrevet 19. november 2011 #15 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg har ei datter i den alderen. Og hun elsker alt av kjøkkenutstyr. Et veldig bra tips når du tenker den prisklassen er et lekekjøkken. feks det de har på IKEA. Alt av lekekjøkkenutstyr er også populært i den alderen fordi de er begynt å imitere det de voksne gjør. Trehjulsykkel er også fint, gjerne en med en lang stang bakpå slik at foreldrene kan dytte litt ekstra om de skal gå en tur og jenta sitter på sykkelen. Bøker, de må være av kartong, altså tykke sider hvis ikke blir de ødelagt etter første titt. Puslespill med noen få brikker er og populært. Akebrett. Ulltøy. Dukke som kan si noen ord, av typen babyborn for eksempel Dukkevogn/dukkeseng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoë Castillo Skrevet 20. november 2011 #16 Del Skrevet 20. november 2011 Jenta mi elsket Duplo, stableklosser, den store Hinkel Pinkel-figuren med bevegelse og Fisher Price little people da hun var 1,5 år. De fleste 3-hjulsykler er nok for små til henne nå, med mindre hun har lange bein for alderen. Den My first baby Annabel hadde nok også blitt veldig godt tatt imot her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå