AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Nå blir jeg snart gal her! Har fått så uren hud i løpet av høsten av det er helt perverst! Det begynte så smått i september med en kvise her og der, og så balla det på seg. Panna mi er helt ruglete, og full av kviser. For noen uker siden var det neseområdet som var helt på kjøret. Jeg spiser som jeg alltid har gjort; forholdsvis sunt, men skeier jo ut av og til. Det skal sies at jeg slutta på p-piller i mai/juni, og har hørt at mange har opplevd kviseutbrudd i forbindelse med dette, men at det kommer så mange måneder etterpå? Og så plutselig? Hadde nesten ikke kviser da jeg var yngre, så det er ikke noe jeg har "holdt i sjakk" med hormonprevensjon. Vil vel egentlig bare blåse ut litt frustrasjon, og kanskje høre fra noen som har opplevd noe lignende?
Compaq Skrevet 18. november 2011 #2 Skrevet 18. november 2011 Det er ikke bare deg for å si det sånn. Aldri vært plaget av kviser tidligere, men etter at jeg sluttet på p-piller for ca 3 måneder siden spretter det opp nye stadig vekk Håper virkelig det gir seg snart.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Jeg håper virkelig det. Nå er det jo nesten et halvt år siden jeg slutta. Blir gaaaal.
Gjest Bond Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 Tråden ryddet for reklame Bond, mod
Tovetretti Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Hvorfor bruker dere p-piller? Er dere så himla sexgale?! Blir helt satt ut, jeg! 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 Hvorfor bruker dere p-piller? Er dere så himla sexgale?! Blir helt satt ut, jeg! Øøh.. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå