AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 jeg sliter enormt med sko til min 1,5 åring. Hun har nettop begynt å gå, og trenger jo da stødige gode vintersko i barnehagen. Problemet er at det må være noe galt med foten hennes, det er akkurat som om "leggen går rett ned i skoa" så sko som går over ankelhøyde får hun rett og slett ikke på!! I lengden bruker hun vel egentlig str 19, i joggesko 18... men nå valser hun rundt i vintersko i str. 23 for det er det eneste vi klarer å få over vrista hennes, men de snuble hun jo i hele tia, og det kan umulig være bra for foten?? Noen som har opplev lignende eller som har noen tips???
Gjest Inni Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Ja min sønn hadde samme problem. Fikk anbefalt sko av merket Kavat, de var dyre men satt godt!
Susan Sto Helit Skrevet 18. november 2011 #3 Skrevet 18. november 2011 Det er forskjell på sko, og de ulike merkene sitter forskjellig på forskjellige barn. Noen passer det ene, og andre passer noe annet. Har dere prøvd alle typene i butikken? Jeg tror også Kavat kan være et godt valg.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 takk for svar. Da skal jeg forsøke det! Vi har vært innom 5 forskjellige skobutikker, og sikkert prøvd 20 par, men ingen går over foten hennes før i str 23 som jo blir alt for stort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå