Gå til innhold

Ris på stumpen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Digger det!!! Aaaaner ikke hvorfor det føles godt, men det gjør det ^^ Det er spennende og vekker lysten totalt! Bare synd typen er redd for at han skal skade meg, haha. Blir bare en liten klaps her og der, men jeg vil at det skal RISES...

Baken tåler det meste ! Typen din kan bare klapse i vei, det blir ikke skade av det uansett.

Videoannonse
Annonse
Gjest Red Queen
Skrevet

Digger det!!! Aaaaner ikke hvorfor det føles godt, men det gjør det ^^ Det er spennende og vekker lysten totalt! Bare synd typen er redd for at han skal skade meg, haha. Blir bare en liten klaps her og der, men jeg vil at det skal RISES...

Det skal veldig godt gjøres at en håndflate kan skade stumpen din. Jeg gikk ganske grundig til verks her en liten stund tilbake og i etterkant var det faktisk håndflaten min som ble blå - vel så mye som baken hans!

Det lønner seg å være forsiktig med utstyr av typen pisk, cane og lignende da de kan ha tendensen til å rippe opp huden og gjøre litt mer skade hvis en ikke er varsom. Det er først og fremst tuppen på implimentet som ofte får en ekstra liten sving på slutten når den slenges mot siden av kroppen (vanskelig å forklare!) som gjør at huden kan bristes litt. Det kommer veldig an på hvordan giver og mottaker står ovenfor hverandre, bare vær litt obs og forsiktig med akkurat det. Problemet selvfølgelig er den såre kroppen med de skarpe blåmerkestripene og rippene er noe av det vakreste som finnes spør du meg :-)

Uansett, vær varsom og lykke til videre!

Skrevet

Elsker det! Elsker å se utrykket hans når jeg sier "hardere" å se hvor kåt han blir.

For min del blir det feil når det er "planlagt",men for all del, ikke slå så hardt du kan første gangen med en ny partner. Har aldri blitt straffet på den måten, men tror det hadde tent meg helt enormt,synd jeg aldri har møtt en skikkelig dominant mann

Skrevet

Eeeeelsker det! Prøver å få typen til å forstå at han faktisk ikke skader meg om han slår litt hardere :P Men, herregud, jeg tenner på det.

Anonym poster: 99f29d72f97fdab436833cf1849252f7

Skrevet

Alt kan potensielt føre til straff. Hun ble tross alt født.

Ser du ned på kvinner?

Anonym poster: 5f66c1ea2ecc33201eb18cabde67e279

• Liker 1
Skrevet

Jeg var på fest for noen uker siden og hadde ganske god tone med en jente. Plutselig ut av det blå hviskret hun meg i øret: "Jeg liker å bli slått."

Game on.

Noen timer senere fikk hun ris på rumpa. Deilig det.

:)

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Ser du ned på kvinner?

Anonym poster: 5f66c1ea2ecc33201eb18cabde67e279

Vel, jeg er to meter høy. Men jeg ser på alle jenter som skitne horer. Oppgaven min er bare å bringe henne fram. Og straffe henne.

• Liker 7
Skrevet

Ser mest humor i det, det er bra nok, men stumpen blir jo helt rød, det er ikke fint. Finnes mye annen moro.

Skrevet

Har blitt pisket av ei jente, ble utrolig tent da. Men min daværende kjæreste var så vanilje at det ikke var mulig, han turte jo nesten ikke å prate om sex.

Men med min neste sexpartner skal jeg definitivt innføre både ris og pisking! Basta bom.

Gjest Raindrops
Skrevet

Ser mest humor i det, det er bra nok, men stumpen blir jo helt rød, det er ikke fint. Finnes mye annen moro.

Jeg synes rød stump er nydelig :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg er to meter høy. Men jeg ser på alle jenter som skitne horer. Oppgaven min er bare å bringe henne fram. Og straffe henne.

meow! (:

Skrevet

Jeg digger det! Dominerende mannfolk er turn-on. Jo hardere han slår, jo kåtere blir jeg :wink:

Skrevet

Hah. da er du ikke ordentlig FRIGJORT !

Anonym poster: 48b7816ae9b8cb73ac6ee33bcac9c6c0

Skrevet

Det å få ris er jo helt fantastisk. Både selve handlingen og hvordan sambo er når han slår, det gir maksimal tenning. Mmh!

• Liker 3
Skrevet

Jeg spanker kona ofte under sex, hun får også en del slag i ansiktet og andre steder med håndflaten. Hun blir vanvittig kåt av det, og elsker det ! Jeg blir kåt av at hun har det deilig... noen tenner på det ene, mens noen tenner på noe helt annet. Tror ikke det er uvanlig med sm/bondage osv i de tusen hjem... Er det samtykkende og deilig, så er det vel kun positivt for samlivet ?

Anonym poster: 3f1b933ace5bfd69e2317b308c0cc920

Skrevet

Uansett er det fint at man holder på med dette hvis man liker det. heldigivs er det mye mindre fordommer mot sånt enn for noen få år siden.

Skrevet

Jeg aner ikke hvorfor jeg tenner på det faktisk, jeg bare gjør det. Mer enn nesten alt annet.

Ikke jeg heller. jeg tror rett og slett noen bare "er sånn" :)

Skrevet

Jeg lurer på om de som liker å få ris i voksen alder er slik fordi de fikk ris da de var små ?Eller blir det noe helt annet ?

Anonym poster: 48b7816ae9b8cb73ac6ee33bcac9c6c0

Skrevet

Turn-on???

Da jeg opplevde ris for første gang var det for å få meg kåt. Han fortsatte, mens jeg bare rynket med øyenbrynene og lo litt. Trodde det var for tull, men det var det altså ikke.

Andre gangen jeg opplevde det lå gutten rett bak meg. Bare fortsatte å rise meg på stumpen. Tilslutt dro jeg vekk hånda hans.. Er så helsikkes turn-off for meg, bare begynner å le selv.. Hehe.

Anonym poster: c70715f506fa18c5744f45dddfc11842

Skrevet

Har sans for litt spanking på stumpen ( ikke med hjelpemidler da), men typer er ikke intr. i slikt. Jeg pleier å klaske han på baken ofte, sånn i hverdagen, mest bare for erting. Men han gjør det aldri på meg. Syns slikt burde komme naturlig hvis det skal bli turn on. Å be noen som egentlig ikke vil, til å gjøre det, blir litt feil syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...