AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #21 Skrevet 18. november 2011 Sammen med bondage og lignende er det veldig spennende. Jeg tror mange har lyst til å prøve men kanskje ikke tør.
minipusen Skrevet 19. november 2011 #22 Skrevet 19. november 2011 I love it! Jeg liker både å gi og motta. For tida er jeg bare i giverenden. Det er noe herlig tilfredsstillende å se den lilles rumpe bli rødere og rødere, samtidig som han jamrer og bærer seg og samtidig er så lydig at han ikke en gang prøver å ta en hånd bak for å beskytte rumpa si. Aww. 2
Gjest Madelene1 Skrevet 19. november 2011 #23 Skrevet 19. november 2011 Meg og damen liker å gjøre dette i forbindelse med sex. Ikke bare en klask men skikkelig ris med f-eks en hårbørste. Hvor vanlig er egentlig dette ? Jeg digger å få ris når vi har sex. Men om han hadde tatt fram børsten min og slått meg med den, så hadde jeg nok blitt litt forbauset.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #24 Skrevet 19. november 2011 Jeg digger å få ris når vi har sex. Men om han hadde tatt fram børsten min og slått meg med den, så hadde jeg nok blitt litt forbauset. Kanskje du får plassere han over knærne og klaske han litt på baken med den mens du sier "vart du skræmd no" ?
Erotisk Flukt Skrevet 19. november 2011 #25 Skrevet 19. november 2011 I love it! Jeg liker både å gi og motta. For tida er jeg bare i giverenden. Det er noe herlig tilfredsstillende å se den lilles rumpe bli rødere og rødere, samtidig som han jamrer og bærer seg og samtidig er så lydig at han ikke en gang prøver å ta en hånd bak for å beskytte rumpa si. Aww. Liker avslutningen med Aww. Søtt ;-) -Domino
Gjest Purple Haze Skrevet 19. november 2011 #26 Skrevet 19. november 2011 Det er nok ikke så uvanlig. BDSM-light, liksom. For egen del synes jeg det er skikkelig turn-off. De gangene vi har prøvd litt dask på rumpa, synes jeg det er komisk og mister helt fokus. Første gang det skjedde, ble jeg helt paff, og måtte spørre hva i all verden han holdt på med! Jeg liker godt at mannen er dominant, men dask, ris osv er ikke noe for meg. Flott for de som tenner på det, da.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #27 Skrevet 19. november 2011 På samme måte som hos Katten, vanlig her også. Ris er egentlig ganske uskyldig, og de aller fleste skitne piker og kvinner elsker noen reale ris på rumpestumpen dems ;-) -Domino Hva med alle de skitne "guttebassene" da? Jeg er sikker på at det er flere av dem enn skitne piker. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2011 #28 Skrevet 19. november 2011 Og hva med de helt rene og hyggelige gutte og jentebassene som driver med dette forde de liker det Virker ellers som om unge mennesker har et ganske avslappet forhold til seksualitet og gjerne prøver nye ting.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #29 Skrevet 20. november 2011 Det burde i hvert fall prøves av flere. Ikke bare en klask men ordentlig ris på baken og gjerne rett i seng etterpå!
AnonymBruker Skrevet 21. november 2011 #30 Skrevet 21. november 2011 De fleste driver nok med ett eller annet litt kinky, så hvorfor ikke dette liksom. Det er tross alt ganske uskyldig
agenda Skrevet 21. november 2011 #31 Skrevet 21. november 2011 Det er nok ikke så uvanlig. BDSM-light, liksom. For egen del synes jeg det er skikkelig turn-off. De gangene vi har prøvd litt dask på rumpa, synes jeg det er komisk og mister helt fokus. Første gang det skjedde, ble jeg helt paff, og måtte spørre hva i all verden han holdt på med! Jeg liker godt at mannen er dominant, men dask, ris osv er ikke noe for meg. Flott for de som tenner på det, da. Fullstendig enig
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #32 Skrevet 22. november 2011 Pisk, paddle, belte og flathånd; deilig alt sammen når det brukes riktig! En øm stump er deilig dagen etter også! Kult!
Rosie Skrevet 22. november 2011 #33 Skrevet 22. november 2011 Samboeren har i det siste begynt med en liten dask her og der. Har ikke opplevd det med noen av mine tidligere kjærester. Må si jeg liker initiativet. Veldig også
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #34 Skrevet 22. november 2011 Samboeren har i det siste begynt med en liten dask her og der. Har ikke opplevd det med noen av mine tidligere kjærester. Må si jeg liker initiativet. Veldig også Baken er en ganske erogen sone så hvis man blir klasket passe hardt og passe lenge er det utrolig opphissende.
Rosie Skrevet 22. november 2011 #35 Skrevet 22. november 2011 Baken er en ganske erogen sone så hvis man blir klasket passe hardt og passe lenge er det utrolig opphissende. Ja, kan ikke si jeg har tenkt over det tidligere, og ble litt tatt på senga. Nå ber jeg han klaske meg rett som det er
Gjest Katten. Skrevet 22. november 2011 #36 Skrevet 22. november 2011 Skitne piker må straffes med ris på bar rumpe.
Gjest Raindrops Skrevet 22. november 2011 #37 Skrevet 22. november 2011 Bare litt over en uke til han kommer hjem. Jeg har sendt én mms om dagen, litt drøyere og skitnere for hver dag. Så jeg kommer til å trenge mye straff når han kommer hjem
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #38 Skrevet 22. november 2011 Skitne piker må straffes med ris på bar rumpe. Etter den Betty Dodson-tråden er det vel noen av KG-damene som mener at du bør straffes på samme måte. 1
Gjest Katten. Skrevet 22. november 2011 #39 Skrevet 22. november 2011 Etter den Betty Dodson-tråden er det vel noen av KG-damene som mener at du bør straffes på samme måte. Det er da vitterlig andre ting jeg fortjener mer straff for. 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2011 #40 Skrevet 22. november 2011 Det er da vitterlig andre ting jeg fortjener mer straff for. Det er da ingen som har sagt at du bare kan straffes en gang. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå