Gå til innhold

Grining under sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og typen hadde sex, og vi lå i en stilling hvor han kom langt inn og jeg hadde hoften høyt oppe. Når jeg følte at jeg kom begynner jeg plutselig å grine. Det var ikke ondt, men faktisk veldig godt. Typen begynner jo selfølgelig å lure på hva som skjer, og ærlig talt så aner jeg ikke!

Nå er jeg skikkelig flau og lurer på hva som feiler meg, så lurte på om noen vet hva som skjedde eller har opplevd det før?

Sette pris på alle seriøse svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fikk ikke en orgasme da?

Pleier og få noen tårer selv da jeg kommer.

Skrevet

Kanskje det ble så intenst at følelsene tok overhånd?

Skrevet

Når jeg var yngre og fikk orgasme begynte jeg å grine. Så kan ha noe med det å gjøre? Det føles ille om man ikke vet hva det er, og sikkert enda verre for han som kanskje tror han har gjort deg ondt...

Skrevet

Man kan bli veldig emosjonell under og etter en orgasme, har begynnt å grine selv engang. Det er ikke helt unormalt, men skjønner at dere ble overraska. :)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Det føltes som alle følelsene bare kom på en gang. Så det gikk fra grining til hysterisk latter for jeg følte meg så sykt dum. Tror typen syntes jeg så litt sinnsyk i det øyeblikket. Har aldri opplevd orgasme så sterkt før.

Skrevet

Har opplevd jenter som gråter etter orgasme. Er bare snakk om at kroppen får så mye følelser på en gang, at den ikke vet hvordan den skal håndtere det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...