Gå til innhold

Ikke interessert eller bare "treig"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en gutt i ca 4 måneder nå (vi er begge 27 år). Har det utrolig fint når vi er sammen og vi har begge sagt at vi liker hverandre godt :yvonne:

I går datt det ut av meg i en sms at jeg begynner å bli glad i han. Han skriver vanligvis ganske rask tilbake, men på denne fikk jeg ikke noe svar! Hørte ikke noe fra han før i dag. Da skrev han bare en helt normal melding uten å nevne noe om at han kanskje var litt glad i meg også :sjenert:

Vet at vi jenter er flinke til å overanalysere... men hvordan skal jeg tolke dette? Er han bare sjenert? Eller egentlig ikke så interessert allikevel?

Skjønner at noen trenger litt mer tid...men synes ting begynner å ta litt vel lang tid nå! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen i denne overanalyseringen :jepp: Har vel etter hver funnet ut at det er umulig å vite hva menn faktisk tenker.

Er han sjenert ellers da? Tror du han er redd for å binde seg? Har det vært tydelig at dere har datet eller har dere bare møttes om "venner"? Virker han seriøs?

Gjest Tidssone
Skrevet

Her er det lite å overanalysere. Han har sagt at han liker deg. Det er alt.

Skrevet

Konfronter det.. Snakk med ham om det.

Eller ignorer det, og slutt å tenke på det :P

Høres ut som han unngår temaet. Med mindre han virkelig er sjenert som person. Men jeg er ikke ekspert på menn.

Skrevet

Etter 4 mnd er det vel på tide å ta skrittet med å si at man er glad i hevrandre, hvis man er det da. Men du kan kanskje prøve å prate med han om det, for å finne ut hvor skapet står. Kjedelig for deg å bruke tid på han hvis dere ikke har samme hensikter med forholdet.

• Liker 1
Skrevet

Har datet en gutt i ca 4 måneder nå (vi er begge 27 år). Har det utrolig fint når vi er sammen og vi har begge sagt at vi liker hverandre godt :yvonne:

I går datt det ut av meg i en sms at jeg begynner å bli glad i han. Han skriver vanligvis ganske rask tilbake, men på denne fikk jeg ikke noe svar! Hørte ikke noe fra han før i dag. Da skrev han bare en helt normal melding uten å nevne noe om at han kanskje var litt glad i meg også :sjenert:

Vet at vi jenter er flinke til å overanalysere... men hvordan skal jeg tolke dette? Er han bare sjenert? Eller egentlig ikke så interessert allikevel?

Skjønner at noen trenger litt mer tid...men synes ting begynner å ta litt vel lang tid nå! :fnise:

Jeg syns det er bedre (men skumlere) å ta det opp ved et personelig møte. Da kan du få se reaksjonen med en gang. Ikke spør, hvorfor han ikke reagerte på meldingen. Bare si hva du føler på nytt. Det er jo mulig han syns det er pinlig å ta opp temaet etter det har gått noen timer/dager.

Skrevet

Kjenner meg igjen i denne overanalyseringen :jepp: Har vel etter hver funnet ut at det er umulig å vite hva menn faktisk tenker.

Er han sjenert ellers da? Tror du han er redd for å binde seg? Har det vært tydelig at dere har datet eller har dere bare møttes om "venner"? Virker han seriøs?

Takk svar :)

Han er generelt ikke sjenert...kun når det gjelder jenter! Det har vært tydelig når vi møtes at det er noe mer enn vennskap. Vi hatt sex noen ganger...men jeg har holdt litt igjen siden vil føle meg litt tryggere på han først.

Synes han virker seriøs...men han vil helst ikke snakke om/eller definere forholdet vårt. Dette gjør meg kjempeusikker! Kanskje han ikke er så seriøs allikevel. Føler jeg blir holdt på gress!

Jeg får gjøre som flere foreslår her og prøve å snakke med han om det igjen :jepp:

Skrevet

Etter min erfaring får nesten alle menn kalde føtter når man tar initiativ på den måten. De får "angst" og vil bare kutte ut hele greia. Synd for deg, du må enten dumpe ham eller trekke det tilbake på en eller annen måte (spøke det bort?) Hvis han ikke svarer kan du feks skrive en ny melding: Hey, friket du ut av meld min, eller? Slapp av, jeg mente det ikke sååå alvorlig dah!

Ellers kan du skrive: Du ble åpenbart ikke så begeistret for meldingen min, vet ikke hvordan jeg skal tolke det ..

Skrevet

hehe, skjønner godt du ikke fikk noe respons på den der. Sann "liker deg" snakk er best å ta i virkeligheten. Kanskje han overrasker deg neste gang dere møtes :) ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...