Gå til innhold

Nisselue

Gjest Cupcakes

Anbefalte innlegg

Gjest Cupcakes
Skrevet

Hei hei :)

nå nærmer det seg julen med stormskritt og etter at vi fikk den lille skjønningen vår, har vi også lyst til å sende julekort til familie og venner i år, å da må jo selvfølgelig han være på bildet.

så da har vi lyst til å få kjøpt nisselue, evt. helt nissekostyme som han kan bruke når vi tar bildene til kortet. men har jo ikke funnet hverken lue eller drakt... noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det?

og det er en finsk lapphund, så han er medium str.

(har bare funnet reinsdyr hårbøyle, så kjøpte med det siden han er i samme farge, men den sitter jo ikke akkurat godt på når han skal sjekke ut hva han har på hodet :fnise: )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i landet bor du da? Enklere å tipse om dyrebutikker som har det da :) Vet om to her jeg bor, som selger slikt. Både nisse "dekken" og nisseluer og skjerf og hele pakken.

Gjest Cupcakes
Skrevet

bor i vestfold :)

kan være både vanlige dyrebutikker og dyrebutikker på nett om noen vet om det også.

Skrevet

bor i vestfold :)

kan være både vanlige dyrebutikker og dyrebutikker på nett om noen vet om det også.

Da vet jeg at Krizoo Dyresenter på Stokke/Sem (gamle e18) har i hvertfall nisseluer, kjøpte til min der :ler: Også hadde de noe annet juleting der, så ikke så nøye på det :)

Gjest Cupcakes
Skrevet

Da vet jeg at Krizoo Dyresenter på Stokke/Sem (gamle e18) har i hvertfall nisseluer, kjøpte til min der :ler: Også hadde de noe annet juleting der, så ikke så nøye på det :)

supert! da får jeg ta turen dit en i løept av helgen, sånn at vi får tatt fine julebilder av pelsdotten, om han bare vil sitte stille i mens da :fnise:

Skrevet

supert! da får jeg ta turen dit en i løept av helgen, sånn at vi får tatt fine julebilder av pelsdotten, om han bare vil sitte stille i mens da :fnise:

Hehe, det er ikke barebare. Jeg løste det ved å legge yndlingsgodiset hans på en stol bak kameraet, i en høy høyde. Også sa jeg bli. Fokuset var riktig, han så riktig så søt ut og satt bom stille :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...