Gjest Cupcakes Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Hei hei nå nærmer det seg julen med stormskritt og etter at vi fikk den lille skjønningen vår, har vi også lyst til å sende julekort til familie og venner i år, å da må jo selvfølgelig han være på bildet. så da har vi lyst til å få kjøpt nisselue, evt. helt nissekostyme som han kan bruke når vi tar bildene til kortet. men har jo ikke funnet hverken lue eller drakt... noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det? og det er en finsk lapphund, så han er medium str. (har bare funnet reinsdyr hårbøyle, så kjøpte med det siden han er i samme farge, men den sitter jo ikke akkurat godt på når han skal sjekke ut hva han har på hodet )
Gjest Bobler Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Hvor i landet bor du da? Enklere å tipse om dyrebutikker som har det da Vet om to her jeg bor, som selger slikt. Både nisse "dekken" og nisseluer og skjerf og hele pakken.
Gjest Cupcakes Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 bor i vestfold kan være både vanlige dyrebutikker og dyrebutikker på nett om noen vet om det også.
Gjest Bobler Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 bor i vestfold kan være både vanlige dyrebutikker og dyrebutikker på nett om noen vet om det også. Da vet jeg at Krizoo Dyresenter på Stokke/Sem (gamle e18) har i hvertfall nisseluer, kjøpte til min der Også hadde de noe annet juleting der, så ikke så nøye på det
Gjest Cupcakes Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Da vet jeg at Krizoo Dyresenter på Stokke/Sem (gamle e18) har i hvertfall nisseluer, kjøpte til min der Også hadde de noe annet juleting der, så ikke så nøye på det supert! da får jeg ta turen dit en i løept av helgen, sånn at vi får tatt fine julebilder av pelsdotten, om han bare vil sitte stille i mens da
Gjest Bobler Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 supert! da får jeg ta turen dit en i løept av helgen, sånn at vi får tatt fine julebilder av pelsdotten, om han bare vil sitte stille i mens da Hehe, det er ikke barebare. Jeg løste det ved å legge yndlingsgodiset hans på en stol bak kameraet, i en høy høyde. Også sa jeg bli. Fokuset var riktig, han så riktig så søt ut og satt bom stille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå