Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. desember 2003 #1 Skrevet 12. desember 2003 Noen som husker teksten til Trollmors vuggesang? Begynner sånn: Når Trollmor har lagt sine 11 små troll... Og så husker jeg ikke mer Hjelp!
Gjest Poirot Skrevet 12. desember 2003 #2 Skrevet 12. desember 2003 ..og bundet dem fast i halen Da synger hun sakte for 11 små troll Den vakreste ord hun kjenner: o ajajaja boff o ajajaja boff o ajajaja boff boff o ajajaja boff Jeg synger den alltid for barn som skal legge seg, den er så fin.
~sikka~ Skrevet 12. desember 2003 #3 Skrevet 12. desember 2003 ..... og bundet dem fast i svansen/halen. Da synger hun sakte for elleve små troll de vakreste ord hun kjenner o aiaiaiaiai boff o aiaiaiaiai boff aiai aiai ai bof boff o aiaiaiaiai boff
~sikka~ Skrevet 12. desember 2003 #4 Skrevet 12. desember 2003 Hehe du tastet raskere enn meg Poirot :D
*Shira* Skrevet 12. desember 2003 #5 Skrevet 12. desember 2003 Denne sangen er så fin. Når jeg synger den til mine barn, kommer rullgardinen med en gang :D
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. desember 2003 #6 Skrevet 12. desember 2003 Takk jenter, det var sånn jeg trodde den var, men jeg syntes plutselig det var rart at det ikke rimte... Kjempekoselig sang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå