Gå til innhold

Hvordan viser du at du setter pris på kjæresten din

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det vært nok av tråder de siste dagene som bare ender i diskusjoner og motsetninger mellom kjønnene. Blir litt lei av det i lengden!! For å balansere litt vil jeg lage en tråd om hva vi gjør for å vise at vi setter pris på kjærestene våre.

La meg begynne med å si hva jeg liker å gjøre for dama:

-Overraske med en ekstra god middag

-Kjøpe blomster en gang i blant

-Gjøre en av hennes oppgaver om hun er sliten en dag

-Fortelle henne hvor drit deilig hun er

-Legge igjen en lapp med noe spesielt jeg liker med henne

-Plutselig si at hun smaker så sinnsykt godt at jeg bare må slikke henne her og nå, dra ned buksa hennes, og slikke henne til orgasme

-Be henne ut på middag

-etc

Prøver å være flink til å vise henne at jeg setter pris på henne i hverdagen, men kunne sikkert vært flinkere. Er jo slike ting man glemmer om man ikke fokuserer på det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Gjøre en av hans oppgaver om han er sliten. Om han er riktig så sliten og lei, pleier jeg å ha en hel dag som jeg kaller "hans dag", hvor vi kun gjør ting han har lyst til å gjøre og hvor jeg tar meg av alt ift. rydding/handling/matlaging

- Overraske han med noe godt, enten på jobb eller hjemme

- Jeg setter meg inn i hverdagen hans, og spør f.eks. hvordan det går med prosjektene han jobber på og om han trives

- En heftig BJ

- Kler meg i klær jeg vet han liker jeg går i, setter håret opp på den måten jeg vet han er så glad i osv.

Også viktigst av alt, så forteller jeg han det støtt og stadig :)

Skrevet

Dette var en deprimerende kort tråd!! Ikke mange som liker å vise kjæresten at h*n settes pris på gitt. Er det rart det er mange skillsmisser?

Skrevet

Tråden har knapt eksistert en time, kombinert med at en lignende tråd alt er laget - og du syter over lite tilbakemelding?

• Liker 1
Skrevet

Dette var en deprimerende kort tråd!! Ikke mange som liker å vise kjæresten at h*n settes pris på gitt. Er det rart det er mange skillsmisser?

Selvom man gjør ting for å vise at man setter pris på kjæresten, er man ikke pliktig til å fortelle om det på kg så vidt jeg vet.

• Liker 1
Skrevet

kanskje folk mister lysta på å svare deg når du er sånn?

• Liker 1
Skrevet

- Kysser mye på han.

- Holder rundt han når han skal sovne.

- Kjøper noe på butikken om jeg tenker at "den er bare så han". (Fleksnes julekalender kjøpte jeg i går)

- Spør han hva han vil ha til middag og lager det om jeg er så heldig å få noe ut av han.

- Kjøper en sixpack med øl når han har kamerater på besøk og skal spille x-box. Stiller gjerne opp med en hjemmelaget pizza også, før jeg drar og lar han ha huset for seg selv.

- Henter han på fest viss han ikke har sjåfør og vi ikke er ute sammen.

- Sender han meldinger i ny og ned med f.eks. et hjerte, eller "jeg elsker deg"

- Tar den delen av husarbeidet han ikke liker.

- Forstyrrer han ikke dersom han vil spille CS.

- Fridde til han.

- Foreslår for han at vi skal dra og besøke foreldrene hans.

Og såklart forteller jeg han det hver ENESTE dag. :)

Skrevet

- Vasker alltid leiligheten mens han er på jobb sånn at han slipper å styre med det

- Rydder og plukker opp boss og klær etter han

- Vasker klær og vasker sengetøy og håndklær og sånt

- Lager middag som står på bordet hver dag når han kommer hjem

- Lager mat til han som er klart når han skal på jobb neste dag

- Skriver god-morgen lapper til han hver dag

- Skriver noen ganger brev til han og f. eks. tar på sexy undertøy, tenner lys og sånne ting

- Kjøper gave til han hvis vi har ekstra penger

- Gjør noe jeg vet han ikke liker for han eller hjelper han med ting

+++

Det var det jeg kom på nå

Skrevet

Kjøper den dyre yoghurten med eple og kanel og sniker den inn i kjøleskapet når hun har lagt seg på kvelden. Med gul lapp på : "Til deg.Ha en fin dag."

Hun pleier å like akkurat det.

• 13 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

⬆️

Anonymkode: 9d0df...b97

AnonymBruker
Skrevet

Forteller han fine ting hver dag både når vi er sammen men mest når vi er fra hverandre. Viser det mer fysisk og i tjenester når vi er sammen.

lager mat til han.

vasker klærne hans (vi bor ikke sammen)

kjøper innimellom ting jeg vet han trenger/iker.

Tar mye på han, kysser han og ser på han med eg spesielt blikk🥰 

Ber han kjøre forsiktig, spørr om hvordan han har det og viser ellers mye interesse for han og hans liv.

Jeg er så stolt over han og elsker han så høyt og tror han føler seg elsket også hver dag🥰 Jeg er opptatt av de små tingene. Lar han få være akkurat sånn han her og klager aldri på han.

Anonymkode: 1c2dc...f30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...