Gå til innhold

Playstation 3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vurderer å kjøpe Playstation 3 til sønnen til jul, men passer i så fall Playstation 2 spillene til den? Har hørt de ikke passer til 160 GB versjonen, men at de muligens passer til 320?

Endret av The beib
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det var bare de tidlige utgavene av PS3 som var bakoverkompatible. En hvilken som helst PS3 kjøpt i dag vil ikke kunne bruke PS2-spill.

Skrevet

Er det noe poeng i å kjøpe 320 GB'en isteden for 160 til vanlig spillbruk for en ungdom?

Skrevet

For min del er det absolutt ikke poeng med mer enn 160 GB. Men kommer litt an på hvordan sønnen din har tenkt å bruke den. Hvis han har tilgang på vanlig PC, så er det lite vits.

Jeg har selv aldri fylt ut 160 GB, og jeg har selv 320.

Hvis det blir problematisk i framtiden, så tror jeg det går an å oppgradere HDD'en til 320.

Skrevet

Blir det for dårlig plass så kan du senere kjøpe en større harddisk, bare pass på at det er en 2.5 tommers disk som er 9.5mm høy ellers passer den ikke. Og, for tiden er det en smule dyrt for harddisker grunnet flom i Thailand, derfor vil jeg vente til prisene har normalisert seg igjen før jeg hadde kjøpt en større disk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...