lys Skrevet 17. november 2011 #21 Skrevet 17. november 2011 TS her Var bare kødd. Skulle bare se på reaksjonene, men de var overraskende positive og dørgende kjedelige. Var inspirert av høyde på menn-tråden, der lave menn får gjennomgå. Er 183 høy, mørk, kjekk, gift og tjener bra. Sorry :D Rask på tasten. Ok da. Gratulerer.
Gjest Spinell Skrevet 17. november 2011 #22 Skrevet 17. november 2011 Åh, jeg som gikk inn her for å mate trollet! Skuffaaaa!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #23 Skrevet 17. november 2011 Jeg var jo sammen med en fyr som ikke hadde en kjempe stor. Men han var hardhendt og tok styringa ble jeg helt svak og da telte faen meg ikke størelsen der nede. Så du må bare kunne magien i senga så overlever du
-Jiinxs- Skrevet 17. november 2011 #24 Skrevet 17. november 2011 TS her Var bare kødd. Skulle bare se på reaksjonene, men de var overraskende positive og dørgende kjedelige. Var inspirert av høyde på menn-tråden, der lave menn får gjennomgå. Er 183 høy, mørk, kjekk, gift og tjener bra. Sorry :D Thats what she said.
Gjest Wanted Skrevet 17. november 2011 #25 Skrevet 17. november 2011 Skjønte at dette var en trolletråd med en gang. Begriper ikke at enkelte trodde det var seriøst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå