Gjest liten Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Hei. Er en 170 høy mann med 10cm penis (når den er erigert). Er ikke spesielt kjekk heller, og har ingen god jobb eller utdannelse. Men er snill da. Kan dere jenter være ærlige? Ville denne kombinasjonen vært turnoff?
Gjest badeand1 Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Ikke turnoff. Selvom du ikke syns at du er kjekk så kan jo andre syns det. og så lenge du har en jobb så ser jeg ikke problemet. og det å være snill er ganske viktig. 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Jeg kjenner flere bra damer som er sammen med "små" menn. De har mange andre gode egenskaper da; sjarmerende, morsomme, snille, smarte, flinke etc. Det kan nok være litt vanskeligere for deg siden mange jenter liker høye gutter, så det kan hende du må jobbe hardere for det enn andre. Eller kanskje er du så sjarmerende at du ikke trenger det Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Hvorfor ikke utvikle deg da? ta utdannelse, få bra jobb, osv..
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Jeg tror kombinasjonen ingen jobb og ingen utdannelse (hva driver du med om dagene?) kan være et problem. Men snill er bra
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Ikke no for meg nei, utifra det du skriver. Har du mål i livet?
Maria M Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 Kanskje du ikke har så godt selvbildet......!!! Men man må ikke være høy og skjekk for å få dame heller. :gjeiper:
-Jiinxs- Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Ukens tema på KG er penis størrelse...
Lumpelure Skrevet 17. november 2011 #9 Skrevet 17. november 2011 Hvis du selv ikke er like overfladisk som du håper andre ikke er så er det overhode ikke et problem.
Gjest Katten. Skrevet 17. november 2011 #10 Skrevet 17. november 2011 Som jeg alltid sier til jentene her: god selvtillit skjuler dine skavanker, dårlig framhever dem! Skaff deg en bedre jobb, skaff deg god stil og fiks selvtilliten din. 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #11 Skrevet 17. november 2011 Jeg dater en på 165 og med liten penis, uten at jeg har tatt frem målebåndet. Men det tenker jeg ikke over en gang da han er hardtarbeidende, brenner for det han jobber med, har like verdier som meg og er hjemmekjær. Skader ikke med verdens skjønneste smil heller. 1
Personlig12 Skrevet 17. november 2011 #12 Skrevet 17. november 2011 Ukens tema på KG er penis størrelse... Ok, la oss diskutere penisstørrelsen hans da. Det ville def vært et problem for meg altså.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #13 Skrevet 17. november 2011 Ukens tema på KG er penis størrelse... Nei, utroskap.
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2011 #14 Skrevet 17. november 2011 Hei. Er en 170 høy mann med 10cm penis (når den er erigert). Er ikke spesielt kjekk heller, og har ingen god jobb eller utdannelse. Men er snill da. Kan dere jenter være ærlige? Ville denne kombinasjonen vært turnoff? Selvom ikke du syns du er kjekk kan det hende at mange jenter syns det. Størrelsen er ikke nødvendigvis det viktigste, derimot er det viktig at den funker til det den skal.. holder seg oppe når den skal;) Hva slags jobb har du da? Og hvor gammel er du? Er du ung så kan du jo vurdere å utdanne deg til ett eller annet som interesserer deg? Noe spesielt du intereserer deg for?
-Jiinxs- Skrevet 17. november 2011 #15 Skrevet 17. november 2011 Nei, utroskap. Okey, utroskap også da. De to emnene går igjen i mange av trådene denne uken/mnd.
Gjest mie Skrevet 17. november 2011 #16 Skrevet 17. november 2011 Hei. Er en 170 høy mann med 10cm penis (når den er erigert). Er ikke spesielt kjekk heller, og har ingen god jobb eller utdannelse. Men er snill da. Kan dere jenter være ærlige? Ville denne kombinasjonen vært turnoff? Høyde og cm på penis er et ikke-tema, men det fatum at du ikke har jobb og utdannelse er faktisk ganske turnoff. Hva driver du med da? Og kjekk blir du med å være rak i ryggen og ha selvtillit 1
Gjest ts Skrevet 17. november 2011 #17 Skrevet 17. november 2011 TS her Var bare kødd. Skulle bare se på reaksjonene, men de var overraskende positive og dørgende kjedelige. Var inspirert av høyde på menn-tråden, der lave menn får gjennomgå. Er 183 høy, mørk, kjekk, gift og tjener bra. Sorry :D
Personlig12 Skrevet 17. november 2011 #18 Skrevet 17. november 2011 TS her Var bare kødd. Skulle bare se på reaksjonene, men de var overraskende positive og dørgende kjedelige. Var inspirert av høyde på menn-tråden, der lave menn får gjennomgå. Er 183 høy, mørk, kjekk, gift og tjener bra. Sorry :D Off kjære troll, fikk du ikke nok mat???
Burn Skrevet 17. november 2011 #19 Skrevet 17. november 2011 TS her Var bare kødd. Skulle bare se på reaksjonene, men de var overraskende positive og dørgende kjedelige. Var inspirert av høyde på menn-tråden, der lave menn får gjennomgå. Er 183 høy, mørk, kjekk, gift og tjener bra. Sorry :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå