Gå til innhold

Adventskaledere 2011. Hvilke finnes?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke kalendere er det å få kjøpt i år?

Hvilke har dere sett eller vet at finnes?

Tips om hva som passer jenter eller kalendere med annet godteri enn sjokolade blir jeg veldig glad for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett Smarties, Haribo og Kinderkalender.

Hvis det er for små jenter finnes det jo My Little Pony, Littlest Pet Shop, Hello Kitty, Polly Pocket, Barbie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha til meg selv og så hvis det finnes noen gode voksenkalendere hadde det vært kult. Må ta meg en tur ut og kikke en dag, men vet liksom ikke helt hvor jeg skal kikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Litt off topic, men jeg så at en sånn kalender kosta 199,- på Rema 1000. Tro om at man får mer godter om man kjøper annet type godt til 199,- og fordeler i 24 små gavepakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Body Shop har en, men med en ganske stiv pris.. Så den i dag til 1095,-.. Syns det var litt i drøyeste laget til å være en julekalender

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nille har kalender for voksne jenter til 199 ;)

Jeg har forresten sett en aktivitetskalender på Plantasjen. Fikk ikke sett innholdet da den var pakket i plast. Kostet under hundrelappen

Endret av Metemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Er og interessert i kalendere som passer voksne jenter :)

Et valgfritt glass alkohol hver adventsdag, og til slutt en hel flaske den 24de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mozart(sjokolade)kalender på dropsen. Er ofte flere sjokoladekalenderen på dropsen, noen for barn, andre mer eksklusive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...