AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Del Skrevet 17. november 2011 Hvilke kalendere er det å få kjøpt i år? Hvilke har dere sett eller vet at finnes? Tips om hva som passer jenter eller kalendere med annet godteri enn sjokolade blir jeg veldig glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #2 Del Skrevet 17. november 2011 Ts her. Er og interessert i kalendere som passer voksne jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkarls1 Skrevet 17. november 2011 #3 Del Skrevet 17. november 2011 Har sett Smarties, Haribo og Kinderkalender. Hvis det er for små jenter finnes det jo My Little Pony, Littlest Pet Shop, Hello Kitty, Polly Pocket, Barbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #4 Del Skrevet 17. november 2011 Skal ha til meg selv og så hvis det finnes noen gode voksenkalendere hadde det vært kult. Må ta meg en tur ut og kikke en dag, men vet liksom ikke helt hvor jeg skal kikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 17. november 2011 #5 Del Skrevet 17. november 2011 Litt off topic, men jeg så at en sånn kalender kosta 199,- på Rema 1000. Tro om at man får mer godter om man kjøper annet type godt til 199,- og fordeler i 24 små gavepakker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PiPP Skrevet 17. november 2011 #6 Del Skrevet 17. november 2011 The Body Shop har en, men med en ganske stiv pris.. Så den i dag til 1095,-.. Syns det var litt i drøyeste laget til å være en julekalender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 18. november 2011 #7 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Nille har kalender for voksne jenter til 199 Jeg har forresten sett en aktivitetskalender på Plantasjen. Fikk ikke sett innholdet da den var pakket i plast. Kostet under hundrelappen Endret 18. november 2011 av Metemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2011 #8 Del Skrevet 18. november 2011 Ts her. Er og interessert i kalendere som passer voksne jenter Et valgfritt glass alkohol hver adventsdag, og til slutt en hel flaske den 24de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger88 Skrevet 19. november 2011 #9 Del Skrevet 19. november 2011 Har sett mozart(sjokolade)kalender på dropsen. Er ofte flere sjokoladekalenderen på dropsen, noen for barn, andre mer eksklusive. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå