Gå til innhold

Er jeg den eneste som ikke er fan av Twilight?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det skulle jeg likt å se :krangle:

Men Eric Northman hadde tatt dem begge :lur:

No no no no, Lestat tar dem begge! :sjarmor: Lestat fra boka hadde skuret gulvet med dem, og filmversjonen er også i en annen liga. Lestat er etterhvert så umulig å drepe at det alene hadde gitt ham seieren any day. :lur: Han klarer det jo ikke selv engang! :fnise: Lestat er i toppen av lista over badass vampyrer. :sjarmor:

As a vampire, Lestat's abilities include telepathy, superhuman strength, resilience, speed, agility and rapid healing. After receiving blood from several ancient vampires, including Magnus, Marius de Romanus and Akasha, Lestat's strength increases dramatically, and allows him to fly, perform feats of telekinesis and pyrokinesis, and survive exposure to the sun.

Oh yeah! :fnise: Angelus/Angel hadde ikke hatt en snøballs sjanse i helvete! :sjarmor:

Hehe, geek talk much? :fnise:

Endret av Vampen
Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

:skratte:

Er det forresten meg som synes Sookie i True Blood er en meget irriterende karakter? Jeg klarer nemlig ikke å se på den serien engang, for jeg finner henne så sinnsykt irriterende :fnise:

Bøkene har jeg ikke lest, så de skal jeg ikke uttale meg om da...

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Er det forresten meg som synes Sookie i True Blood er en meget irriterende karakter? Jeg klarer nemlig ikke å se på den serien engang, for jeg finner henne så sinnsykt irriterende :fnise:

Bøkene har jeg ikke lest, så de skal jeg ikke uttale meg om da...

Hun ER irriterende. Og Bill også!!

De kunne lagd en serie med bare Tara, Lafayette og Eric :popcorn:

Gjest gjest- silje
Skrevet

Jeg likte faktisk film 1, men da var jeg litt yngre:) De andre har jeg sett bare for å se dem, men uff, ja hva kan man si? Verste skvipet ever.

Liker heller ikke true blodd eller vampire diaries (eller hvordan det skrives?), VP lignet mye om historien til twilight syntes jeg (har bare sett noen få episoder). Og fikk en følelse at de hadda laget denne serien i full hast for å kunne surfe viedere på twilight bølgen.. Men dette er bare førsteinntrykket mitt da, og som sagt etter kun noen få episoder, så kan godt være at jeg tar feil:)

Ellers skal jeg se litt på Qeen of the damned nå, etter å ha lest denne tråden. Har hatt den lenge på dvd men aldri gidda å se den, men ble veldig overbevist etter å ha lest her.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

No no no no, Lestat tar dem begge! :sjarmor: Lestat fra boka hadde skuret gulvet med dem, og filmversjonen er også i en annen liga. Lestat er etterhvert så umulig å drepe at det alene hadde gitt ham seieren any day. :lur: Han klarer det jo ikke selv engang! :fnise: Lestat er i toppen av lista over badass vampyrer. :sjarmor:

As a vampire, Lestat's abilities include telepathy, superhuman strength, resilience, speed, agility and rapid healing. After receiving blood from several ancient vampires, including Magnus, Marius de Romanus and Akasha, Lestat's strength increases dramatically, and allows him to fly, perform feats of telekinesis and pyrokinesis, and survive exposure to the sun.

Oh yeah! :fnise: Angelus/Angel hadde ikke hatt en snøballs sjanse i helvete! :sjarmor:

Hehe, geek talk much? :fnise:

Litt enig da. Vampyrene i Buffy er alt for enkle å drepe :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...