Gjest Vampen Skrevet 23. november 2011 #81 Skrevet 23. november 2011 Det er jeg helt enig i! Filmen er milevis fra Twilight, for ikke å snakke om bøkene. Den måte hun beskriver Lestat's holdning og opplevelser av å være en rockestjerne er fantastisk. Slå opp Forsaken og Slept so Long på YouTube. Besteste musikken! Ja, og konseptet i seg selv, bli rockestjerne og fortelle hele verden at man er en vampyr, i en tid hvor man er såpass blassert at alt og alle bare nikker og smiler.. fantastisk! Filosoferingen til Lestat er også klasse. I motsetning til bæljinga og sytinga til Edward. Slå opp? Jeg har da hatt hele soundtracket til QotD på ipoden min i alle år..
Tabris Skrevet 23. november 2011 #82 Skrevet 23. november 2011 Åh, selvsagt. Sårry. Ahem... skal vi slutte å være off-topic nå?
Gjest Vampen Skrevet 23. november 2011 #83 Skrevet 23. november 2011 HAHA, word, Vampen! HERREGUUUUD fjortis-tendensene kommer tilbake for fullt! Change med Deftones var en av favorittsangene mine første gangen jeg så QotD (er det ennå, forsåvidt), så jeg døde jo omtrent når jeg så denne scenen :D ah, minner! YES PLEASE!
Gjest Vampen Skrevet 23. november 2011 #84 Skrevet 23. november 2011 Jeg tror nok du har rett i det, glitrende og jomfruelige Edward blir ikke helt det samme Dagens unge Twilight-fans vet ikke hva de går glipp av!
Gjest Nenya82 Skrevet 23. november 2011 #85 Skrevet 23. november 2011 Jeg er ikke noen fan av Twilight.Har sett filmene,men kjedet meg litt egentlig.Litt tåpelig og altfor fjortiss for meg. Fins jo så mange andre bra vampyrfilmer og serier der ute.Digget vampyrer lenge før den bølgen som er nå. Elsket bøkene til Anne Rice Interview with a vampire er bra,men Queen of the damned skuffet noe så utrolig.Var ikke sånn jeg hadde sett det for meg i det hele tatt.. I tillegg liker jeg godt Bram stokers Dracula,den med Keanu Reeves og Winona Ryder Ja,også True blood da.Elsker True blood,men Twilight nei.Mulig jeg er for gammel
Fandenivoldsk Skrevet 23. november 2011 #86 Skrevet 23. november 2011 Jeg liker hvordan denne tråden har utviklet seg til å bli fangirling over Lestat. Sånn. Derfor liker jeg ikke Twilight. 2
Gjest Vampen Skrevet 23. november 2011 #87 Skrevet 23. november 2011 Åh, selvsagt. Sårry. Ahem... skal vi slutte å være off-topic nå? Jeg begynner å tro at Lestat og Anne Rice fortjener sin egen tråd..
Gjest Nenya82 Skrevet 23. november 2011 #88 Skrevet 23. november 2011 Jeg liker hvordan denne tråden har utviklet seg til å bli fangirling over Lestat. Sånn. Derfor liker jeg ikke Twilight. Veldig bra.Helt enig
Gjest Vampen Skrevet 23. november 2011 #89 Skrevet 23. november 2011 Jeg liker hvordan denne tråden har utviklet seg til å bli fangirling over Lestat. Sånn. Derfor liker jeg ikke Twilight. Hoho! Denne tråden er bare nok et bevis på at Lestat knuser Edward Cullen.
Tabris Skrevet 23. november 2011 #90 Skrevet 23. november 2011 I tillegg liker jeg godt Bram stokers Dracula,den med Keanu Reeves og Winona Ryder Å, den filmen er så genial, og så sensuell. Gary Oldman er fantastisk som Dracul...
Gjest Vampen Skrevet 23. november 2011 #91 Skrevet 23. november 2011 Men altså, i et forsøk på å komme seg tilbake til topic (siden Tabris insisterer), denne filmen oppsummerer hva det er som gjør at jeg tross alt har klart å glo meg gjennom noen Twilight filmer. Problemet med Twilight er at dottene som lager filmene fortsatt ikke har skjønt at de burde bruke mer tid på scener a la den rundt 0:43, og bare droppe hele Bella og Edward fjaset! (Men sånn seriøst, når begynte guttunger å se sånn ut? Jeg kan IKKE huske at de så sånn ut når jeg var på den alderen nemlig! )
CaspertheGh0st Skrevet 23. november 2011 #92 Skrevet 23. november 2011 (endret) ..helt enig. Endret 23. november 2011 av regia
Tabris Skrevet 23. november 2011 #93 Skrevet 23. november 2011 Topic, ja... ikke Dracula. Jeg er faktisk uenig med deg. Jeg synes den mengden med skjorteløs-scener de allerede har i de filmene er latterlige. Joda, han har pen kropp, og gutten er pen, han. Men det blir for mye for ofte. Det blir bare for dumt. (Jeg og ei venninne hadde faktisk en drikkelek over New Moon hvor skjorteløse scener var en av drikkekriteriene). Det som får meg til å se filmene er de fantastisk vakre øynene og musikken. Denne sangen er j bare utrolig bra. http://www.youtube.com/watch?v=c3IMPWKp6v0
Gjest Vampen Skrevet 23. november 2011 #94 Skrevet 23. november 2011 Topic, ja... ikke Dracula. Jeg er faktisk uenig med deg. Jeg synes den mengden med skjorteløs-scener de allerede har i de filmene er latterlige. Joda, han har pen kropp, og gutten er pen, han. Men det blir for mye for ofte. Det blir bare for dumt. (Jeg og ei venninne hadde faktisk en drikkelek over New Moon hvor skjorteløse scener var en av drikkekriteriene). Det som får meg til å se filmene er de fantastisk vakre øynene og musikken. Denne sangen er j bare utrolig bra. http://www.youtube.com/watch?v=c3IMPWKp6v0 No no no no! Skjorteløse scener er BRA! Akkurat det har jeg faktisk ikke noe problem med. Om man ser bort ifra det faktum at det er pent å hvile øya på, så er jo ikke skjortløs noe de har funnet på i filmen for å utnytte en heller veldreid skuespiller. Jacob er jo skjortløs og halvnaken mesteparten av tiden i bøkene også. Svakheten til filmen ligger vel kanskje i at det ikke kommer så godt frem HVORFOR han valser rundt halvnaken. Derimot lo jeg høyt når jeg søkte rundt på nett for info om Twilight i forbindelse med oppgaven min. Det viser seg nemlig at unge mr Lautner har SVØMT i filmtilbud som alle innebærer x antall "ta av seg skjorta scener" etter at New Moon kom ut. Så spørsmålet er vel hvor mange filmer vi får se ham skjortløs i i tiden fremover. Heldigvis ser det ut til at han har hatt vett nok til å takke nei til det meste av det, og nektet å ta av seg skjorta med mindre det er en grunn til det. Good for him!
Tabris Skrevet 23. november 2011 #95 Skrevet 23. november 2011 Hehe, det er bra, man kan lett bli typecastet som skjorteløs hunk uten noe mer med rollen enn det. Det er ingen andre grunner for at de går skjorteløse enn for å være en utløser for Meyer's egen lille fantasi. Det er jo det som gjør bøkene også litt ekle. De er jo egentlig ment som hennes personlige fantasi, ingenting annet. Ellers er jeg imponert over at Taylor Lautner klarte å bygge seg opp så enormt på så kort tid. Jeg kan ikke forstå annet enn at anabole steroider er inne i bildet.
Gjest Vampen Skrevet 23. november 2011 #96 Skrevet 23. november 2011 (endret) Hehe, det er bra, man kan lett bli typecastet som skjorteløs hunk uten noe mer med rollen enn det. Det er ingen andre grunner for at de går skjorteløse enn for å være en utløser for Meyer's egen lille fantasi. Det er jo det som gjør bøkene også litt ekle. De er jo egentlig ment som hennes personlige fantasi, ingenting annet. Ellers er jeg imponert over at Taylor Lautner klarte å bygge seg opp så enormt på så kort tid. Jeg kan ikke forstå annet enn at anabole steroider er inne i bildet. Haha, du har virkelig en beef med Meyers perverse sinn! Men det skal sies at Jacob i boka ikke er like eitrende heit som Jacob i filmen. Der er han mer høy, stor og klønete. Så mtp hvem det ser ut til at Meyer selv har noen seriøse fantasier om, så er jeg overrasket over at det ikke er Edward som valser rundt i nettoen. At det ikke er det er jeg forøvrig glad for. Men, om jeg ikke husker helt feil, så er det vel sånn i boka at klærne til ulvene blir ødelagt når de forvandler seg? Derfor må de frakte med seg klær, og Jacob gidder ikke å dra med seg en hel garderobe på den måten. Hey, jeg sa ikke at det var en BRA grunn, jeg sa at det var en grunn. Men ja, forvandlingen er imponerende. Det er en helt vill overgang fra søt gutt i film 1, til habba-habba i film 2. Om det er anabole steroider i bildet skal ikke jeg uttale meg om, men i google-økten min fant jeg et interjuv med den personlige treneren hans, som har publisert hele treningsopplegget fordi det var så mange (menn, ikke minst) som lurte på hvordan han hadde fått det til. Han er vel egentlig kampsportutøver, tror jeg, så han hadde muligens et bedre utgangspunkt for å klare noe slikt enn en sofapotet som undertegnede. Greia var vel at han stod i fare for å miste rollen. Regissøren ville egentlig hente inn en ny skuespiller, for å tydeliggjøre den enorme forvandlingen Jacob gjennomgår i boka. Derfor ble det å legge på seg x antall kg i muskler nøkkelen til å få beholde jobben. Jeg skal som sagt ikke spekulere i hvordan han fikk det til, men jeg blir ikke akkurat dårlig i øya av resultatet. Endret 23. november 2011 av Vampen
Tabris Skrevet 23. november 2011 #97 Skrevet 23. november 2011 Jeg må innrømme at selv om det kan være pent å se på, så blir det litt for mye for min svak. Er ikke så veldig glad i muskelbunter. Faktisk syntes jeg han var penere med langt hår og søtt, gutteaktig smil. (Men så er jeg over middels glad i langt hår på menn, èn av grunnene til at jeg falt pladask for Tom Cruise som Lestat). Og, hey, det er ikke bare jeg som har problemer med Meyers fantasi brettet ut for all verden, her er et sitat fra Robert Pattinson, mr. Eddie himself: "When I read it I was convinced Stephenie was convinced she was Bella and it was like it was a book that wasn't supposed to be published. It was like reading her sexual fantasy, especially when she said it was based on a dream and it was like, 'Oh I've had this dream about this really sexy guy,' and she just writes this book about it. Like some things about Edward are so specific, I was just convinced, like, 'This woman is mad. She's completely mad and she's in love with her own fictional creation.' And sometimes you would feel uncomfortable reading this thing." Men for all del, hadde jeg sett de filmene da jeg var tretten-fjorten år, hadde jeg antagelig vært hekta, det er jo en tenåringsjente våte drøm å ha to overnaturlige, utrolig vakre menn/gutter slåss om seg på den måten. Og det gjør det enda verre - det er en fjortisdrøm, ført i penn av en førti år gammel kvinne! Joda, hva man selv velger å fantasere om er jo en privatsak - men dette er ikke lenger en privatsak.
Gjest Vampen Skrevet 23. november 2011 #98 Skrevet 23. november 2011 (endret) Jeg må innrømme at selv om det kan være pent å se på, så blir det litt for mye for min svak. Er ikke så veldig glad i muskelbunter. Faktisk syntes jeg han var penere med langt hår og søtt, gutteaktig smil. (Men så er jeg over middels glad i langt hår på menn, èn av grunnene til at jeg falt pladask for Tom Cruise som Lestat). Og, hey, det er ikke bare jeg som har problemer med Meyers fantasi brettet ut for all verden, her er et sitat fra Robert Pattinson, mr. Eddie himself: "When I read it I was convinced Stephenie was convinced she was Bella and it was like it was a book that wasn't supposed to be published. It was like reading her sexual fantasy, especially when she said it was based on a dream and it was like, 'Oh I've had this dream about this really sexy guy,' and she just writes this book about it. Like some things about Edward are so specific, I was just convinced, like, 'This woman is mad. She's completely mad and she's in love with her own fictional creation.' And sometimes you would feel uncomfortable reading this thing." Men for all del, hadde jeg sett de filmene da jeg var tretten-fjorten år, hadde jeg antagelig vært hekta, det er jo en tenåringsjente våte drøm å ha to overnaturlige, utrolig vakre menn/gutter slåss om seg på den måten. Og det gjør det enda verre - det er en fjortisdrøm, ført i penn av en førti år gammel kvinne! Joda, hva man selv velger å fantasere om er jo en privatsak - men dette er ikke lenger en privatsak. Haha, noen ganger, så lurer jeg på om du er min long lost twin eller noe! Jeg er også over snittet glad i menn med langt hår, og er heller ikke glad i ruslebiffer. Stereotypen på menn jeg har siklet på er langt hår, slank og gjerne høy. Det er en grunn til at jeg gikk ned for telling av Stuart Townsend i rollen som Lestat. Han har vel mer lange slanke muskler, ikke digre muskler. Jeg var også litt lei meg når Jacob klippet av seg håret. Jeg tror årsaken til at Taylor Lautners kropp er et høydepunkt for meg i filmene er fordi det er såpass skralle filmer at det er ikke så mye annet å se på! Pluss at Jacob er min favoritt i boka. Ikke fordi han fremstår som HAWT der, det gjør han egentlig ikke, men fordi han fremstår som et langt sunnere og mindre kontrollerende alternativ enn Edward. (Jeg er nok også lite subjektiv fordi jeg faktisk har en samboer som ikke er helt ulik Jacob, spesielt med langt hår. Minus en del kg muskler og pluss noen år vel og merke, men lik nok til at en del av mine bekjente som har dilla på på Twilight har kalt ham Jacob en god stund nå. ) Hehe, Pattinson har faktisk noen artige sitater. Og ja, Meyer er en skummel, skummel dame. Sexscene i bok 4 er forøvrig bare klamme, så jeg gruer meg til å se hvordan de har blitt. Og jeg er glad for at vi slipper å se nøyaktig hvordan disse tingene har sett ut i hodet til Meyer. En ting er sikkert, hadde jeg vært Pattinson hadde jeg sørget for å ikke være alene i et rom med Meyer.. Endret 23. november 2011 av Vampen
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. november 2011 #99 Skrevet 23. november 2011 (endret) Høye slanke menn, med markerte kjinnben og langt hår er absolutt ikke å forakte Siden vi nå har kjørt denne tråden langt uti grøfta *Gå for å se om man kan finne Lestat-filmene noe sted på internett* Endret 23. november 2011 av Wolfmoon
Gjest Vampen Skrevet 23. november 2011 #100 Skrevet 23. november 2011 Høye slanke menn, med markerte kjinnben og langt hår er absolutt ikke å forakte Siden vi nå har kjørt denne tråden langt uti grøfta *Gå for å se om man kan finne Lestat-filmene noe sted på internett* Kjørt i grøfta? FORBEDRET mener du vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå