Gå til innhold

Er jeg den eneste som ikke er fan av Twilight?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igjen er det duket for nok en Twilight-premiere, og igjen får jeg følelsen av å være "den eneste" som ikke bryr meg stort. Jeg har rett og slett aldri blitt fanget av Twilight-verdenen, og synes det er en forutsigbar, platt historie med tildels dårlig skuespill og stereotypiske rollefigurer. Jeg kan absolutt se for meg at jeg hadde elska bøkene og filmene hvis dette kom da jeg var 12-14 år gammel, men nå føler jeg bare at historien og rollefigurene blir for tilgjorte... Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Har sett filmene, men føler det er så overspilt og ungdomsdrama-ish.

Er jeg den eneste som ikke nileser bøkene og bestiller premierebilletter? :lete:

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg laster ned filmene fordi jeg vil se hele sagaen ferdig. Men er ikke akkurat hekta eller noe sånn. Er bare nysgjerrig på hva som skjer videre. :P

Skrevet

Aldri lest bøkene, aldri sett filmene.

*gamlemor*

• Liker 5
Skrevet

Den basillen har aldri bitt meg, prøvde å lese den første boka siden jeg elsker å lese, men sovnet flere ganger mens jeg leste på kveldene. Det er bare ingenting for meg, men de aller fleste venninnene mine elsker det, og snakker om karakterene og filmene ganske ofte. Needless to say at da henger ikke jeg med, og hver gang er de like sjokka over at jeg ikke elsker Twilight :)

Skrevet

Igjen er det duket for nok en Twilight-premiere, og igjen får jeg følelsen av å være "den eneste" som ikke bryr meg stort. Jeg har rett og slett aldri blitt fanget av Twilight-verdenen, og synes det er en forutsigbar, platt historie med tildels dårlig skuespill og stereotypiske rollefigurer. Jeg kan absolutt se for meg at jeg hadde elska bøkene og filmene hvis dette kom da jeg var 12-14 år gammel, men nå føler jeg bare at historien og rollefigurene blir for tilgjorte... Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Har sett filmene, men føler det er så overspilt og ungdomsdrama-ish.

Er jeg den eneste som ikke nileser bøkene og bestiller premierebilletter? :lete:

Absolutt ikke. ;) Det er en ganske lang tråd her inne hvor vi har diskutert nettopp hva folk syntes om serien. De færreste der er vel store fans. Noen liker den virkelig ikke, noen syntes den er ok, men elsker å "plukke på detaljer" (jeg er en av dem) og noen liker den veldig godt.

Skrevet

Hahahahahahaahha til det glasset med glitter! :fnise:

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det er minst like mange som ikke liker Twilight som de som liker det. Samme med artister som Justin Bieber, jeg skjønner ikke helt hvordan folk kan si "Er jeg den eneste som ikke liker det?" for for meg er det ganske åpenbart at det er utrolig mange som misliker det også :klo:

Skrevet

Nei absolutt ikke.

Jeg kan ikke uttale meg om filmene, da jeg bare har vært på èn av dem, men bøkene er noe av det dårligste jeg noen gang har lest. Faktisk er jeg litt overasket over at folk på min alder (20-årene) synes at dette er engasjerende.m

Menmen, smaken er som :flekke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 23 år og har verken lest bøkene eller sett filmene :) Tror ikke jeg har noe særlig interesse av det.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Jeg synes faktisk filmene, eller dvs de delene av den første som jeg har sett, er vesentlig verre enn bøkene. Makan til platt skuespill skal man lete lenge etter, og det funker virkelig ikke når historien jo tross alt ikke er så fantastisk i utgangspunktet :fnise:

Og som Vampen sier, twilight er blitt disekrert ganske bra i en ganske lang tråd her inne. Og det var et fåtall som elsket serien for å si det sånn ;)

Skrevet

Jeg synes faktisk filmene, eller dvs de delene av den første som jeg har sett, er vesentlig verre enn bøkene. Makan til platt skuespill skal man lete lenge etter, og det funker virkelig ikke når historien jo tross alt ikke er så fantastisk i utgangspunktet :fnise:

Og som Vampen sier, twilight er blitt disekrert ganske bra i en ganske lang tråd her inne. Og det var et fåtall som elsket serien for å si det sånn ;)

Jeg tror vel det er sånn ca 7 sider med nesten bare slakt. ;)

Skrevet

Jeg får heller ikke inntrykket av å være den eneste som ikke liker Twilight, jeg tror ikke jeg kjenner noen storfans.

Jeg anser Twilight ikke bare som dårlig og kjedelig, men som direkte skadelig.

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Er ikke det for unger da?

Jeg kjenner ingen som er fan, og med ingen så mener jeg uten å overdrive ikke en eneste person.

Jeg og ei venninne lastet ned første filmen her om dagen (derpå) for å glo på noe lett underholdning og vakre mennesker, men det som skulle bli et film-marathon stoppet med 1ern.

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke bare du, for det om jeg gjerne ser han der varulven(eller hva han er) i bar overkropp ;)

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke bare du, for det om jeg gjerne ser han der varulven(eller hva han er) i bar overkropp ;)

Amen og second that! ;)

Skrevet

Tabris, hvorfor mener du det er skadelig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...