Gjest Purple Skrevet 12. desember 2003 #1 Skrevet 12. desember 2003 Noen som kan anbefale et parfymeri i Stavanger med flinke og hjelpsomme ansatte? Som er flinke til å finne riktige farger til folk? Jeg er en av dem som hater å gå inn i parfymerier, men jeg trenger en god foundation... Har vært misfornøyd med fargene parfymedamene har anbefalt før, så nå vil jeg handle hos noen som finner rett farge til meg! Tips, anyone?
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #2 Skrevet 12. desember 2003 Jeg ville gått til en hudpleier.
Salt Skrevet 12. desember 2003 #3 Skrevet 12. desember 2003 Esthetique og Parfymelle på Kvadrat. Begge steder har jeg fått god service i hvertfall, forrige gang da jeg skulle kjøpe ny foundation.
Gjest Purple Skrevet 12. desember 2003 #4 Skrevet 12. desember 2003 Takk for tips! Når det gjelder å gå til hudpleier, har jeg gjort det også, og var misfornøyd med fargen da og! Altfor mørk! Noen flere som har noen å anbefale?
Tigerlily Skrevet 12. desember 2003 #5 Skrevet 12. desember 2003 koch parfymeri i kirkegaten. tror det hører til en av disse kjedene, men heter koch altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå