jenta83 Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Jeg vurderer sterkt å gå på hudpleierskole siden jeg synes det virker som et morsomt yrke. Men etter å ha sett litt på nettet ser jeg at det er mange forskjellige meninger ute og går. Skjønner på mange at de sier at det er dårlig betalt og at det er mye "psykologi". Psykologien synes jeg egentlig bare er et pluss. Trives godt med mennesker og liker å kunne være til hjelp. Viktigste for meg er hvilken skole man burde velge. Jeg vil gå på en skole hvor de har flinke lærere og hvor elevene står i fokus. Håper virkelig det er noen der ute som har gått på skole og kan gi meg svar
Tesse90 Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Jeg anbefaler deg å gå på hudpleieakademiet i Oslo! Kjempe bra skole og lærerne er fantastiske!! Da kommer du til å lære mye, og lære det du skal ordentlig:) LYKKE TIL!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Dårlig betalt. Tidl. klassekamerater som har fastlønn på 75kr ( + provisjon). Det er svært vanskelig å få jobb ( selvom skolene reklamerer med at det er ENKELT). Men mye spennende fag, og veldig greit å lære alle disse tingene for sin egen del. Også kan man jo jobbe litt svart for venner/familie. Men jeg ville aldri betalt så mye for en skole igjen.
mari4ever Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Jeg vurderer sterkt å gå på hudpleierskole siden jeg synes det virker som et morsomt yrke. Men etter å ha sett litt på nettet ser jeg at det er mange forskjellige meninger ute og går. Skjønner på mange at de sier at det er dårlig betalt og at det er mye "psykologi". Psykologien synes jeg egentlig bare er et pluss. Trives godt med mennesker og liker å kunne være til hjelp. Viktigste for meg er hvilken skole man burde velge. Jeg vil gå på en skole hvor de har flinke lærere og hvor elevene står i fokus. Håper virkelig det er noen der ute som har gått på skole og kan gi meg svar Er selv utdannet dette og låvet at det var lett å få jobb. svært mange salonger har ikke tid til å gi deg god opplæring og det er utrolig dårlig betalt, pluss du må slite endel. Du kommer veldig tett innpå folk og så tett at det er skremmende noen ganger. Jeg er utrolig glad for min utdannelse men det finnes mer spennende jobber der ute. lykke til:)
jenta83 Skrevet 18. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2011 Jeg anbefaler deg å gå på hudpleieakademiet i Oslo! Kjempe bra skole og lærerne er fantastiske!! Da kommer du til å lære mye, og lære det du skal ordentlig:) LYKKE TIL! Takk, da håper jeg det blir skole på meg i februar var på infokveld hos Hudpleierakademiet i går kveld. Virket som at de var seriøse og hvor de la stor vekt på trivsel og at elevene står i fokus Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Du kan jo lese om Hilde Christinas opplevelse av skolen på hildechristina.com...
jenta83 Skrevet 18. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2011 Du kan jo lese om Hilde Christinas opplevelse av skolen på hildechristina.com... Det har jeg gjort. Har lest alt det negative hun har å si. Derfor jeg også lurer på om det er noen positive der ute. Alle har forskjellige meninger. Så nekter jeg å tro at alle synes det er så forferdelig når det er så vanvittig mange som går på hudpleieskole dagen i dag. Beste hadde vært å få svar fra noen som går på skole i dag Ble kjempe usikker etter jeg hadde lest innlegget til H.C, men så fikk jeg jo en veldig hyggelig melding også om å bli anbefalt hudpleieakademiet. Man vil jo såklart ikke bruke flere tusen kroner på noe som er bortkastet. Så lenge jeg har bra lærere og kommer meg fint igjennom examen så er jeg fornøyd. Resten blir opp til meg selv om hvordan jeg ønsker å lykkes.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #8 Skrevet 18. november 2011 Du kan jo lese om Hilde Christinas opplevelse av skolen på hildechristina.com... Denne kjøpt og betalt personen kan man ikke tro på
Tesse90 Skrevet 21. november 2011 #9 Skrevet 21. november 2011 Du bør ikke høre på alt det negative folk sier om ting, det er viktig å gjøre opp sine egne meninger. Uansett hvilken skolen du vil gå, eller hvilken utdanning du vil ha så er det noen som har både positive og negative ting å si. Det er deg det skal v're riktig for, ikke alle andre! Er dette noe du har lyst til, så sier jeg go for it!<3 Du trenger jo ikke nødvendigvis å jobbe som hudpleier når du er ferdig.. Du kan jobbe med salg og marked inne hudpleier, du kan jobbe for diverse hudpleieserier osv. Lykke til nok engang.. du kommer til å trives på hudpleieakademiet.Men du må være forberedt på et hard år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå