Gå til innhold

Analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt sex med ganske mange damer.Nesten alle vil bli pult i rompa (æsj),noe jeg ikke vil gjøre uansett hvor kåt jeg er.

Hva er det som er så bra med å bli tatt bak,må da være jævlig vondt.Er enveiskjørt i analen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vondt, og jeg synes det høres merkelig ut at nesten alle du har møtt har hatt lyst til det :P

Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg har prøvd analsex 2-3 ganger, men det var bare vondt og ubehagelig. Aldri mer.

Skrevet (endret)

Det er supert digg, hvis det gjøres riktig. Guud som jeg savner det...Er virkelig en av tingene jeg savner når jeg singel... :tristbla:

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 4
Skrevet

For min del har det vært guttene som har ønsket analsex, det tok litt tid før jeg gikk med på det, men synes det kan være deilig hvis man gjør det på riktig måte.

• Liker 1
Skrevet

Synes liksom initiativet bør komme fra mannen... Kunne ikke tenkt meg å be på mine knær (bokstavelig talt) om å bli penetrert der, selv om jeg liker det

• Liker 1
Skrevet

det er supert med et knull

i begge hull

:):sengekos:

• Liker 2
Skrevet

Det er supert digg, hvis det gjøres riktig. Guud som jeg savner det...

How you doin'?

• Liker 1
Skrevet (endret)

How you doin'?

regner med man smører godt for så å føre penis inn, gjerne inn og ut flere ganger. med litt andakt. lol :)

altså, to viktige ting er jo smørning og forsiktighet. og to som lyst seff:) som en tredje. i tilfeldig rekkefølge.

Endret av solosuper10
  • Liker 1
Skrevet

regner med man smører godt for så å føre penis inn, gjerne inn og ut flere ganger. med litt andakt. lol :)

altså, to viktige ting er jo smørning og forsiktighet. og to som lyst seff:) som en tredje. i tilfeldig rekkefølge.

Uhm... *facepalm*

• Liker 5
Skrevet

Slemme piker må straffes!

Nam!!!

Skrevet

Min pikk har ingenting inne i et rumpehull å gjøre.Analen er kun til utgående trafikk.

Fitta den er til for å stikke inn en pikk.

Skrevet

Min pikk har ingenting inne i et rumpehull å gjøre.Analen er kun til utgående trafikk.

Fitta den er til for å stikke inn en pikk.

Hvem har bestemt det? Står ikke nedskrevet i noen fysiologibøker jeg vet om... Kildehenvisninger, takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...