Luppa Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Holder denne uken på med hjemmeeksamen, og har et knakende godt resonnement jeg vil ha med, men har ingen skriftlige kilder på dette i pensum. Derimot snakket foreleser mye rundt temaet i en forelesning jeg har notater fra, og hun introduserte også der et begrep jeg vil bruke. Er det ok å sitere en foreleser, med dato til forelesningen som referanse? Har lite tid til å søke opp dette i andre bøker, og vi er bedt spesifikt om å ikke bruke tid på dette. grunnen til at det hun snakket mye om ikke står noe sted i pensum er at hun var gjesteforeleser.
Fantomina Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Det er strengt forbudt på alle linjer på skolen min.
Gjest Daenerys Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Ja, på mitt studie har vi lov til å referere til forelesninger. Det ser ca slik ut: Foreleser (årstall): Navn på forelesning. Navn på institutt. Dato for forelesning (Harvardstil) Men er den gitt ut i tekst på noen måte? Vi hadde en powerpoint, så det var en tekst å forholde seg til.
Luppa Skrevet 17. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2011 Takk for svar! Har ikke noe tekstmateriale nei, så jeg tviler egentlig litt på at det er lov selv også... men sendte mail til foreleser nå!
Gjest Daenerys Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Det er nok lurt ja, så forskjellig dette praktiseres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå