Wonders Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 I dag er det følgende konkurser jeg vet hvem er...; Linda Johansen Company As, så hudpleien gikk ikke bra nok. Oppløsning; Karoline Pizza i Lindebergåsen Leatherman(er blitt til LMC, Love My Cloths) Maliks på Furuset Jeg skal i hvert fall ikke kjøpe noe gavekort hos Johansen til jul... 1
Wonders Skrevet 17. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 17. januar 2012 Del dine nyheter her når du vet om noe. Det sies at FinAir snart går dunken. Finlands flyselskap... 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #3 Skrevet 17. januar 2012 Firmaet kjæresten min jobbe(t)r i,får vite om de går konkurs idag
Lutetium 71 Skrevet 17. januar 2012 #4 Skrevet 17. januar 2012 Er det her en slags konkurs-reality tråd?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #5 Skrevet 17. januar 2012 I dag er det følgende konkurser jeg vet hvem er...; Linda Johansen Company As, så hudpleien gikk ikke bra nok. Oppløsning; Karoline Pizza i Lindebergåsen Leatherman(er blitt til LMC, Love My Cloths) Maliks på Furuset Jeg skal i hvert fall ikke kjøpe noe gavekort hos Johansen til jul... herregud...Aftenposten? da får du svært lite med deg. br.sund har alt, for hele landet,hver minste lille bygd og krok 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #6 Skrevet 17. januar 2012 Synes ikke det er noe gøy å lese at folk mister jobbene sine jeg... 3
Gjest Best Skrevet 17. januar 2012 #7 Skrevet 17. januar 2012 Synes ikke det er noe gøy å lese at folk mister jobbene sine jeg... Word!
pantertante Skrevet 17. januar 2012 #8 Skrevet 17. januar 2012 Synes ikke det er noe gøy å lese at folk mister jobbene sine jeg... Ikke jeg heller og forstår ikke facinasjonen. Er det en form for skadefryd, Ts? 1
Gjest Okusan Skrevet 18. januar 2012 #9 Skrevet 18. januar 2012 (endret) Synes det er litt spesiell form for underholdning, ja... Bak hver konkurs sitter det jo folk som har tapt penger og jobb og må i karantene. Nå finnes det jo konkursryttere og firmaer som jukser så mye at de fortjener å gå på dunken, men for de fleste småbedrifter er det jo bare trist... Endret 18. januar 2012 av Okusan 1
Jellyfish Skrevet 18. januar 2012 #10 Skrevet 18. januar 2012 Konkursregisteret hos Brønnøysund, oppdatert hver dag. Se & Hør for revisorer ;-) http://w2.brreg.no/kunngjoring/nyekr.jsp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå