Gå til innhold

Erfaringer med Nescafe Dolce Gusto Creativa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått det sånn at denne er helautomatisk, altså at du slipper å stoppe vannmengden selv som man må på de andre dolce gusto maskinene, det er et stort pluss for meg!

Er kaffen god? Kakaoen?

Tar imot anbefalinger og erfaringer av denne maskinen, både gode og dårlige! =)

Skrevet

Er kjempefornøyd:))

Så enkelt med at den er automatisk:)

Kaffen er god, men noen ganger må jeg ha litt mer vann i..

Lett å programmere inn nye merker som ikke ligger inne på den.. Inni kapselboksen er det en kode: tast inn den og navnet, lagre det og vips så er det bare å slenge i kapsel/ne og trykke på knappen;)) og NYT;)

Den sier i fra hvis noe er galt: Tomt for vann.. Varmer opp, Sett i melkekapsel/kaffekapsel..;)

Helt genial:))

Mine favoritter er:

Cappuccino skimmed

Macchiato skimmed

jeg MÅ ha hvit sjokoladesaus fra DaVinci oppi (kjøpt på kaffebar)NAM;)

ellers

Chai Latte

Zoegas Mollberg og Intenso

Chococino er grei.

Ellers er det etter smak og behag:))

Samboeren liker ikke like sterkt som meg (jeg bruker fabrikkinnstilt) så han har laget egen oppskrift på de han drikker mest;)

Ellers er det også mulig å kjøre den manuell hvis man heller vil det...

Jeg har ikke angret ett sekund;) (ulempen med den er faktisk at jeg synes min hjemmelagede latte er bedre enn det skvipet jeg blir servert på kaffebarer...;)) Seriøst!!

Så jeg har spart inn den fort, siden jeg helst dropper kaffe på kafebarene nå;)

Mye koseligere å sitte hjemme foran ovnen med min cappucino;))

Men alle saker er som pannekaka.. Den har to sider..

Det er alltid noen som ikke er like fornøyd...

Lykke til:)

Gjest Cupcakes
Skrevet

jeg har denne og er kjempefornøyd! fine maskinen som styrer og blander selv, kan også lagre dine egnge varianter, sånn at du kan velge min mocha fks. hvis du vil ha mere kaffe enn melk osv. kjempe enkelt :jepp:

og jeg også synes kaffen "jeg" lager selv nå smaker bedre enn på kafé. har også kjøpt inn sånne siruper i forskjellige smaker som jeg heller oppi om jeg vil variere litt ekstra ;)

Gjest Cupcakes
Skrevet

jeg så denne testen selv, men jeg drikker ikke espresso eller vanlig svart kaffe.. men cappucinoen (skrives det sånn??) synes jeg faktisk smaker godt :)

Skrevet

Kan man ikke få cappucino i sånne kapsler? Jeg har selv en med kvern...så jeg vet ikke ;)

Men angåendes testen - det er det viktigste - smaken av kaffeen. Forsikre dokke at dokke liker smakene. Jeg har smakt på noen som jeg ikke likte i det hele tatt.

Gjest Cupcakes
Skrevet (endret)

jepp, du får det i kapsler, har jeg til min ;)

og ja, viktig å forsikre seg om at man liker smaken! selv liker jeg det ganske søtt, og der er dolce gusto gode.

Endret av Cupcakes
Skrevet

Får man kanskje prøvesmake i butikken?

Hadde ikke vært dumt å prøvd før jeg kjøper..

Lest tv2 testen om denne også ja, men jeg syns det er litt feil sammenligningsgrunnlag, og espresso liker jeg ikke uansett, men cappucino er jo godt, men selvfølgelig vet jeg at det blir bedre med en maskin med melkeskummer, men det er for dyrt.

Gjest Drodlebrura
Skrevet

Kjempefornøyd her også!

Anbefales! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...