VildeS Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Vurderer å kjøpe meg denne, siden den bare koster 1000 kr og er helautomatisk. Men jeg lurer på om dere syns kaffen er noe god? Jeg syns ikke det er så stort utvalg av forskjellige kapsler heller. Tar gjerne imot erfaringer, både gode og dårlige! =)
Gjest Cupcakes Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 jeg vurderte denne selv, men enten med dolce gusto creativa. grunnen til at det sto mellom disse ti var pga at de begge var helautomatiske. og grunnen for at det ble creativa er at tassimo har lite utvalg, og siden denne har vært i salg i andre land i hvertfall et år alt synes jeg det burde vært større utvalg. pluss at når jeg tittet på maskinene i butikken syntes jeg tassimo kjentes veldig plastikk og veldig billig ut, i forhold til creativa. men jeg har ikke smakt noen av drikkene tassimo produserer, så der kan jeg ikke uttale meg.
Cappuccino Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Har akkurat kjøpt T40. Denne er på medlemstilbud på Coop denne uka til 699,-, så anbefaler deg å prøve å få tak i den hvis du skal kjøpe. Da sparer du jo noen kroner. Jeg har bare fått prøvd min 1 gang. Da laget jeg latte macchiato, den synes jeg ble veldig god. Har kjøpt litt flere drikker som jeg skal prøve etterhvert. Angående utvalget av kapsler. Såvidt jeg skjønner er denne maskinen ganske ny på det norske markedet. Jeg regner med at nå som den blir markedsført både i reklamer og diverse salgskampanjer vil salget øke og det vil helt sikkert komme flere ulike typer kapsler her i Norge. I Sverige finnes det visstnok 27 smaker i alle fall. Elkjøp på nett har noen flere enn de "offisielle". Selv har jeg bestilt kapsler med spesielle smaker fra ebay, litt dyre, men jeg tror det blir verdt det. I tillegg kan man jo bruke litt kaffesirup i macchiatoen for å få flere smaker.
tusse75 Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/nespresso-ble-slaatt-av-nykommer-3639557.html
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Det kommer maaaange flere smaker på nyåret Tassimo er en helt ny maskin, derfor må den bare etablere seg først! Starbucks driver også å produserer disker for Tassimo, mulig disse blir å finne i Norge snart også!
Gjest Cupcakes Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Det kommer maaaange flere smaker på nyåret Tassimo er en helt ny maskin, derfor må den bare etablere seg først! Starbucks driver også å produserer disker for Tassimo, mulig disse blir å finne i Norge snart også! når jeg vurderte tassimo leste jeg at starbucks ikke lenger samarbeider med tassimo..
VildeS Skrevet 17. november 2011 Forfatter #7 Skrevet 17. november 2011 Var på coop for å kjøpe på tilbud, men jeg var for sent ute, så de var allerede utsolgt Noen som vet hvilke butikker i sverige som selger kapsler da? Har sett den testen på tv2 ja, men selvfølgelig sier det seg selv at melkekapsler ikke kan sammenlignes med en maskin som steamer vanlig melk, så jeg syns det blir litt feil sammenligningsgrunnlag. Og jeg har ikke 2500-3000kr å kjøpe maskin for uansett, så jeg legger ikke så stor vekt på den testen ..
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 For de som er i Oslo har Tassimo stand med utstilling av maskinene og smaksprøve på drikkene førstkommende mandag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå