Gå til innhold

Christina Piercing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja. Vurderer å ta christinapiercing.

Er det noen her som har det? Vil gjerne høre om hvordan det var å ta den og hvorfan det var i tiden etterpå. Både med rensing, infeksjoner og sex.

Litt vondt, ganske vondt, skikkelig vondt?

:fnise:

Gjest just words
Skrevet

Litt vondt, ganske vondt, skikkelig vondt, vel det er forskjell på masasje og intim pircing, men for meg var det overkommelig.

Jeg tok den for 3-4 år siden. Vi har jo alle forskjellig smerte terskler, men for meg så var det å ta navel pircing mye værre enn å ta den, det var den første jeg tok i underlivet, i dag har jeg tre, hvor en er i innerlippen den kan jeg også huske var litt vondere enn christinapiercing, men vi er jo så forskjellige..

Jeg har ikke hatt noe tull med innfeksjoner av noe slag, og selv om risikoen er der så tror jeg den er nogså liten med rett stell.

sex, vel de første 3-4 ukene etterpå blir det nok ikke så mye av det, men her er og folk utrolig forskjellig, jeg har ikke merket noe som helst forskjell på seksuell nytelse før og etter, men jeg har en vennine som sier at pircingen har hatt en posetiv efekt på hennes sex liv..

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg vurderer også å ta:-) Hvilke studie tar slike piercinger?

Skrevet

Jeg vurderer også å ta:-) Hvilke studie tar slike piercinger?

De fleste piercing studio gjør det. Du må nok bare ringe/stikke innom å høre med de som holder til i ditt område.

Skrevet

En rimelig pen piercing er det, ihvertfall :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...