AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Trodde endelig det var vår tur! Ingen mens! 4 dager etter IKM i går, tok graviditetstest, men den ble negativ... Kan det fortsatt være håp...?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Det kan være håp. Testene mine var negative helt til 7 dager etter at jeg skulle hatt mensen, da var jeg lei og tok en digital, og den var positiv.
Miki Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Ja. Det er vel sånn at du kan få negativ positiv men ikke positiv negativ, så ja, det er håp.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2011 #4 Skrevet 18. november 2011 6 dager siden IKM nå.. Bør kanskje ta ny test i helga, krysser fingerene for at den er positiv.. TS
Athene Skrevet 18. november 2011 #5 Skrevet 18. november 2011 Håp er det alltid, så lenge man ikke blør. Men en test så lenge etter IKM pleier å stemme. Ta en ny test om noen dager for sikkerhets skyld. Alle opplever syklusforstyrrelser innimellom, og av en eller annen grunn ser alle ferske prøvere ut til å oppleve dette, det er ganske utgjort :gjeiper:
Keika Skrevet 18. november 2011 #6 Skrevet 18. november 2011 Kjenner meg igjen i dette. Skulle hatt besøk av TR på søndag, men hun er fremdeles uteblitt . Vi er i pp1, så kan jo hende det har noe med pilleslutt å gjøre.. Har tatt en test og den ga ingen indeksjon til graviditet. Dette var slik rfsu test. Merker at jeg ikke helt stoler på den, men det kan være fordi den er så annerledes enn CB sine:) jeg håper.... Noen som har erfaring med rfsu?? Eller at en kan gå så lenge over uten å få noen positiv test når en er gravid? (om jeg er det da vel og merke )
Athene Skrevet 18. november 2011 #7 Skrevet 18. november 2011 Kjenner meg igjen i dette. Skulle hatt besøk av TR på søndag, men hun er fremdeles uteblitt . Vi er i pp1, så kan jo hende det har noe med pilleslutt å gjøre.. Har tatt en test og den ga ingen indeksjon til graviditet. Dette var slik rfsu test. Merker at jeg ikke helt stoler på den, men det kan være fordi den er så annerledes enn CB sine:) jeg håper.... Noen som har erfaring med rfsu?? Eller at en kan gå så lenge over uten å få noen positiv test når en er gravid? (om jeg er det da vel og merke ) Så lenge du nettopp har sluttet på pillen kan man ikke snakke om ventet mens. Det kan du først gjøre etter 2-3 regelmessige sykluser etter hverandre. RFSU testen er like mye til å stole på som alle andre tester. Men kjøp billigstrimler på nett dersom du føler for å teste innimellom for sikkerhets skyld.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2011 #8 Skrevet 20. november 2011 Fortsatt ingen mens, eller positiv test, 8 dager siden IKM nå.... Frustrert!!!! TS
Athene Skrevet 20. november 2011 #9 Skrevet 20. november 2011 Fortsatt ingen mens, eller positiv test, 8 dager siden IKM nå.... Frustrert!!!! TS Er du sikker på IKM da? Det kan man egentlig bare være dersom eggløsning er påvist gjennom blodprøve eller temping.
Sissa Skrevet 20. november 2011 #10 Skrevet 20. november 2011 Fortsatt ingen mens, eller positiv test, 8 dager siden IKM nå.... Frustrert!!!! TS Det er sikkert bare psyken som tuller med syklusen din.. Er somregel sånn i førsten..
mkm Skrevet 21. november 2011 #11 Skrevet 21. november 2011 Det er 11 dager siden IKM med meg, og ingen mens heller. Så skjønner at du er frustrert. Ved min første graviditet, testa jeg ikke positiv før jeg var 7 uker å 3 dager på veg. Så det er fortsatt håp.
Gjest Elyssa Skrevet 23. november 2011 #12 Skrevet 23. november 2011 Det er 11 dager siden IKM med meg, og ingen mens heller. Så skjønner at du er frustrert. Ved min første graviditet, testa jeg ikke positiv før jeg var 7 uker å 3 dager på veg. Så det er fortsatt håp. Oi!
mkm Skrevet 23. november 2011 #13 Skrevet 23. november 2011 Jupp! Har vært med legen og tatt blodprøve, og får svaret i morgen... so det blir spennende å se.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #14 Skrevet 25. november 2011 Hvordan gikk det mkm? Spennende å høre Sitter her og er 2 dager over IKM selv, men tør ikke teste, er redd for å bli skuffa.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #15 Skrevet 26. november 2011 er 4 dager over ikm nå jeg. Testet negativt for to dager siden.. Har vært premenstruell for 1 uke siden, og følt mensmurringer litt til og fra... Planen er å teste igjen i morgen om det jeg ikke har fått mensen til da... (har hatt litt blod på papiret to dager, men ikke nok til å farge truseinnlegg (litt detaljer her kanskje..) Litt spent nå, men samtidig ikke lenge siden jeg slutter på p-piller, men har hatt 2 helt regelmessige normal perioder etter dette... Vet dette ikke hjelper deg, men tråden traff meg også:-) Lykke til:-)
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #16 Skrevet 26. november 2011 Jeg har hatt klokkestabile sykluser i nesten et år nå, og det er godt over et år siden jeg slutta på p pillen. Denne syklisen fikk jeg eggklsning over en uke etter jeg bruker å få den, og jeg vet også at jeg har en lang lutealfase så min mens kommer til å komme godt over en uke etter den skulle denne syklusen. Sykluser kan plutselig finne på å forandre seg og tøyse litt desverre. Men oppdater oss gjerne på hvordan det gikk hos legen.
★Blackstar★ Skrevet 30. november 2011 #17 Skrevet 30. november 2011 (endret) Det kan forsatt være håp! Jeg har vært gravid to ganger, og begge gangene så viste ikke testen positiv før 6 uker den første gangen, og andre gange viste det ikke før 7 uker.. Kommer helt ann på hvor mye HCG du har i urinen din. Noen produserer masse HCG med engang, mens mange produserer lite. Jeg visste jeg var gravid begge gangene selv om alle testene viste negativt, og jaggu stemte det også. Jeg tok også test en dag, og da viste den negativt, men dagen etter var den positiv. Endret 30. november 2011 av ★Blackstar★
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå