Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en eggledertest for litt over en uke siden, og har nå siden forrige eggløsning hatt konstante menslignende smerter. Tror det er for tidlig til å merke noe til en evt graviditet, så lurer derfor på om det kan være infeksjon eller noe sånt?

Håper jo selvfølgelig at det skal være en liten spire, men er ikke så veldig optimistisk..heh

Noen erfaringer etter eggledertest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være at ikke all kontrastvæsken har kommet ut, at noe ligger å irriterer. Det burde kommer ut med neste mens.

Om du får feber, kuldegysninger eller sykdomsfølelse i kroppen så kontakt lege med en gang. For det er tegn på en infeksjon.

Skrevet

Det kan være at ikke all kontrastvæsken har kommet ut, at noe ligger å irriterer. Det burde kommer ut med neste mens.

Om du får feber, kuldegysninger eller sykdomsfølelse i kroppen så kontakt lege med en gang. For det er tegn på en infeksjon.

Det kjennes faktisk litt ut som urinveisinfeksjon, uten at det gjør vondt når jeg tisser.. Og har ikke hatt feber..

Skrevet

Det kan jo være greit å få tatt en UL og få sjekket om det er noe igjen, siden du føler såpass ubehag.

Skrevet

Det kan jo være greit å få tatt en UL og få sjekket om det er noe igjen, siden du føler såpass ubehag.

Ja, det er nok det...men etter den eggledertesten kjenner jeg at lysten på en ny ul er ganske fraværende :fnise:

Skrevet

Ja, det er nok det...men etter den eggledertesten kjenner jeg at lysten på en ny ul er ganske fraværende :fnise:

Ja det forstår jeg. Men bare en UL er jo ikke vondt, kan være ubehagelig om det er ømt fra før.

Skrevet

Huff, ja, må nok bare ta meg sammen og bestille en time imorgen.

Skrevet

Jeg tok UL m/kontrast av eggstokkene for 4 dager siden. Har også følt en del ubehag siden us. Har veldig vondt i korsryggen + støllignende følelse og er øm i eggstokkene. Får krampetak med jevne mellomrom også.

Begynner å kjennes ut som eggløsning på vei det siste døgnet?!

Er på dag 13 så kan jo være det også. Men vil eggløsning komme raskere pga en slik us? Har vanligvis ikke eggløsning, altså egget slipper ikke hos meg men har alle tegn på at jeg har det!

Har ikke kjent tegn på el før dag 26/27, så dette er veldig tidlig i tilfelle. Har RIKELIG med el-slim, derfor jeg også begynner å tro at det kanskje er el?

Har ingen feber eller lignende, men har gult utflod??!! (Sorry, detaljer)

Men er det vanlig å kjenne at de har herjet der 4 dager etter us? Kjennes ut som det ikke vil gi slipp, snarere verre !1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...