Gå til innhold

Partnere som ikke matcher hverandre!

Hvem ser best ut i ekteskapet?  

1. 1. Hvem ser best ut i ekteskapet?

• Jennifer Aniston
      9
    • Brad Pitt
      30

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ofte slik i ekteskap at partnerene ikke matcher hverandre utseendemessig, med andre ord at den ene er mye penere.

Hvor vanlig er dette synes dere?

Og så tenkte jeg å ta et eksempel jeg har lest om, nemlig noen som alle kjenner til, to kjendiser.

Jeg mener at Jennifer Aniston er mye penere enn Brad Pitt, og derfor er dette ekteskapet ikke særlig matchende på det området.

Hva synes dere?

Navn endret da det ikke er tillatt å bruke ekte, fullt navn som brukernavn. Hege (mod)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes han er mye kjekkere. ::sikle-smiley::

Skrevet

Ja, for et ekteskap og en match har jo faktisk kun med utseendet å gjøre.

:roll:

Skrevet
Ja, for et ekteskap og en match har jo faktisk kun med utseendet å gjøre.

:roll:

Nå må du ikke legge ord i munnen på meg, det var ikke det jeg sa. Utseendet er en av mange ting, og den ene tingen jeg diskuterer i denne tråden.

Jeg mener ekteskapet til Brad Pitt og Jennifer Aniston er et typisk eksempel på at den ene er betydelig penere enn den andre.

Ser man på ansiktstrekkene til Pitt og Aniston er det vel objektivt ingen tvil om at hun har overlegne trekk og er MYE penere? Brad Pitt klarer ikke å matche Jennifer Aniston utseendemessig.

Skrevet
Jeg mener at Jennifer Aniston er mye penere enn Brad Pitt, og derfor er dette ekteskapet ikke særlig matchende på det området.

Hva synes dere?

Dette var dine ord.

Skrevet

Jeg mener ekteskapet til Brad Pitt og Jennifer Aniston er et typisk eksempel på at den ene er betydelig penere enn den andre.

Ser man på ansiktstrekkene til Pitt og Aniston er det vel objektivt ingen tvil om at hun har overlegne trekk og er MYE penere? Brad Pitt klarer ikke å matche Jennifer Aniston utseendemessig.

Ok, hvis jeg skal ta dette SERIØST, så er det ingenting som heter OBJEKTIV smak, den er individuell. Så når deg gjelder hvem som har finest trekk, så synes jeg subjektivt at Brat har de fineste trekk....

Så der var jeg konstruktiv... :erter:

Skrevet

Dette var dine ord.

Men hun sa jo at de ikke matcher på det området - ikke alt annet. Denne tråden handler vel om de passer sammen utseendemessig.

Skrevet

Dette var dine ord.

Ja og så?

Jeg spesifiserte jo "PÅ DETTE OMRÅDET". Jeg sa ikke at dette var det ENESTE området. Hva er poenget ditt?

Gjest Nefertiti
Skrevet

Objektivt og objektivt? Når ble utseende objektivt?

Skrevet
Objektivt og objektivt? Når ble utseende objektivt?

Innenfor visse rammer finnes det universelle rammer for hva som er pent og hva som ikke er pent, så det finnes en viss objektivitet.

Alt er ikke relativt.

Skrevet

Innenfor visse rammer finnes det universelle rammer for hva som er pent og hva som ikke er pent, så det finnes en viss objektivitet.

Alt er ikke relativt.

Poenget mitt er vel det samme som de andres her og å hevde at dette ikke handler om smak og behag er helt .... jeg kan ikke delta i en diskusjon hvor pent ikke har med smak og "jeg synes" å gjøre.

Universelle rammer? Du tuller...?

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Ser du nøye på den gode Jennifer vil du se at trekkene hennes er langt fra perfekte...I følge de universelle lovene du snakker om... Og siden de er universelle vil jeg tro at vi er enige om dem, hun har for spiss og utstående hake, for stor nese, for langt ansikt, Brad Pitt på sin side har for stor munn og for liten nese, men allikevel betydelig jevnere trekk enn sin kone. Men det er jo tydelig at de ikke passer sammen :ler:

Selv sliter jeg veldig med å finne partner, for det er så få som er like fine som meg :roll:

Skrevet

Selv sliter jeg veldig med å finne partner, for det er så få som er like fine som meg :roll:

:ler::ler::ler:

Skrevet
CARE SKREV:Dette er nok det dummeste jeg har hørt... :ler: ...

:Nikke: så enig..så enig :ler:

Skrevet

Skjønner hva du mener! Men jeg synes det er motsatt - folk som er pene finner ofte en pen partner, og mindre pene finner seg ofte de mindre pene...

Hva angår Brad og Jennifer, så synes jeg de er et perfekt par utseendemessig. De er vakre, unge og stilige begge to - jeg synes de er et flott par!

Samme med Beckham og Victoria: begge to har en stil som gjør at de passer sammen utseendemessig.

*er glad for at min mann og jeg sannsynligvis ikke blir utsatt for sånne vurderinger...*

Skrevet
:o Ser du nøye på den gode Jennifer vil du se at trekkene hennes er langt fra perfekte...I følge de universelle lovene du snakker om... Og siden de er universelle vil jeg tro at vi er enige om dem, hun har for spiss og utstående hake, for stor nese, for langt ansikt, Brad Pitt på sin side har for stor munn og for liten nese, men allikevel betydelig jevnere trekk enn sin kone. Men det er jo tydelig at de ikke passer sammen :ler:

Ehhh, Glamourgirl dette var et tulle innlegg eller???

En kan jo ikke si at de ikke matcher hverandre pga utseende. Kan ikke si jeg har lagt merke til at Jennifer's skavanker ei heller Brad Pitt's lille nese. Jeg vet bare at han har en JÆVLA DEILIG RUMPE :kul:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Pussy! Jo, jeg fleiper, med det er fordi jeg synes hele tråden er latterlig!

Skrevet

Åhhh takk...... Fatter ikke at jeg svarer på denne tråden engang for den er jo så håpløs overfladisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...