AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Del Skrevet 17. november 2011 Liker dere julekaker, eller baker dere bare fordi det er koselig/gir julestemning? Jeg elsker å bake julekaker! Pepperkaker, krumkaker, sandkaker osv. Men ingen liker det. Så i år tror jeg at jeg dropper bakingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pandalove Skrevet 17. november 2011 #2 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Hva i alle dager? Ingen som liker det? Hos oss blir det nesten bakt i to omganger fordi alt blir spist opp med en gang omtrent I år blir det nok bakt enda mer! Endret 17. november 2011 av Pandalove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. november 2011 #3 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg liker å bake, men jeg baker ikke bare for å bake så jeg baker bare kaker som blir spist. Nå liker heldigvis hele familien julekaker så her er boksene stappfulle før jul og tomme etterpå. Kan du ikke prøve ut noen nye julekaker som gjestene kanskje liker bedre? Evt bare bake en liten porsjon bare til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #4 Del Skrevet 17. november 2011 Får se om jeg tester ut noe nytt i år. Liker ikke de standard julekakene jeg heller, Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. november 2011 #5 Del Skrevet 17. november 2011 Vi/jeg lager veldig få av de tradisjonelle syv sortene. Det er vel bare pepperkaker vi lager (av og til berlinerkranser), synes de fleste andre er tørre og kjedelige (spesielt sandkaker har jeg aldri forstått at noen liker). Her går det mer i kokosmakroner, brune pinner/kolakaker, kongelige nøttekaker, havreflarn, shortbread og kransekakestenger. Og så prøver jeg å teste ut en ny sort innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 21. november 2011 #6 Del Skrevet 21. november 2011 Er ikke de helt store kakespiserne hos oss heller, men jeg baker krinalefse, pepperkaker og krumkaker, det er det som blir spist. Pleier å få hjortetakk/smultringer hos mamma i bytte for lefse, og så lager jeg hjemmelaget marsipan og karameller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå