Gå til innhold

Jeg er blitt bedt ut på date i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt bedt ut på date i morgen. Har lyst til å takke ja, fordi jeg er nysgjerrig og fordi jeg har lyst til å komme meg litt ut, men det er jo ikke så lenge siden jeg ble singel....Skal jeg bare hoppe i det?? Eller?? Ble så usikker... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke noe å lure på, det! Hva er det verste som kan skje? :)

Skrevet

Det skjer nok sikkert ikke noe, men hva hvis fyren er skikkelig bra da? Jeg vet ikke om jeg er klar for noe forhold enda...sliter litt enda etter det andre bruddet...

Skrevet

Du er rett og slett bekymret for at daten kan gå for bra? :)

Nå vet jeg ingenting om din situasjon, men ut i fra hva du skriver vil jeg si.. Slapp av og kos deg, ikke tenk på alle formalitetene eller at dette har noe med bruddet å gjøre. La det være to forskjellige historier, ta en hendelse av gangen og ikke gruble for mye! Det pleier å være en god idè for oss jenter å tenke litt mindre.. :)

Ta det som det kommer!

Skrevet

Ja, jeg tenker for mye, alt for mye. Skulle ønske jeg av og til bare kunne skru hjernen av....Skal prøve å ikke bekymre meg så mye, og ta ting som det kommer :)

Skrevet (endret)

Å frykte at du skal hygge deg og like ham må være den dummeste frykten jeg har hørt om :ler:

Ærlig talt - kos deg og se hva som skjer. Slapp av og la det gå som det går. Øv deg på å la ting skje for deg og ikke overanalysere eller tenke tre skritt frem hele tiden.

Lykke til!!

Endret av Suzy
Skrevet

Skjønner deg godt jeg, skal snart på andre date med en fyr. Før første daten hadde jeg bare lyst til å avlyse, og selv om det var kjempekoselig, har jeg igjen bare lyst til å avlyse den andre daten. Men jeg kommer selvfølgelig til gå på date nummer to og forhåpentligvis hygge meg like mye som jeg gjorde på date nummer en.

Men skummelt? Så sinnsykt. Grøss, vil bare la være! Være hjemme inntullet i et digert ullteppe med en kjempestor tekopp og ha det godt i min egen lille boble :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det høres nesten ut som du "vet" at det ikke kommer til å bli noe mer på grunn av at du ikke er ferdig med tidligere forhold. Da synes jeg ikke du skal gå. Du gir ham falske forhåpninger og en regning han fint klarer seg uten. Vær ærlig med deg selv og ham. Ikke utnytt ham fordi han liker deg og er et lett "offer" i så måte.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er blitt bedt ut på date i morgen. Har lyst til å takke ja, fordi jeg er nysgjerrig og fordi jeg har lyst til å komme meg litt ut, men det er jo ikke så lenge siden jeg ble singel....Skal jeg bare hoppe i det?? Eller?? Ble så usikker... :sjenert:

Du bør kun takke ja om du er ferdig med tidligere forhold og faktisk ønsker å møte denne mannen. Du sier at du har lyst til å komme deg litt ut, det er ikke en god grunn for å takke ja til en date. Du er voksen og kan komme deg ut uten ham. Nei, takk ja kun om du faktisk virkelig ønsker å bli kjent med denne mannen som tørte å be deg ut :rope:

• Liker 2
Skrevet

Jeg har virkelig lyst til å gå på date med han i morgen. Vi har snakket masse sammen, og det er kjempe koselig. Jeg har fått ett visst inntrykk av han og må ærlig innrømme at jeg er livredd for at inntrykket er helt feil....hva gjør man da liksom? Er helt ærlig og sier at dette ikke funker rett ut?

Skrevet (endret)

Det er alt for høy terskel for å date i Norge. Det er ikke sånn de aller fleste stedene i verden. Andre steder i verden kan man smile til en tilfeldig person på gaten, og han/hun stopper opp, og man slår av en prat. Er det en hyggelig prat, inviterer man til date. Enkelt som det. I Norge himler folk med øynene dersom man får øyekontakt med noen på gaten, og Gud forby at man skal SMILE i tillegg. Kjempetrist! Norge har MYE å lære av utlandet her.

Man trenger ikke å vite at man vil gifte seg med vedkommende, få hund, to og et halvt barn, volvo, hvitt stakittgjerde og hus, bare for å gå på date. Da vil man jo bare gå på én date i livet... Er rett og slett ikke sånn livet fungerer.

Gå på date, ta det som det kommer, gjør det som føles riktig for deg.

INGEN forpliktelse i å gå på date!

Kos deg! :)

Endret av aphelion
  • Liker 6
Skrevet

Høres ut som du har lyst til å dra på date, så dra! Ta de eventuelle bekymringene når de kommer, ikke nå! :)

Kos deg!

Skrevet

Jeg har virkelig lyst til å gå på date med han i morgen. Vi har snakket masse sammen, og det er kjempe koselig. Jeg har fått ett visst inntrykk av han og må ærlig innrømme at jeg er livredd for at inntrykket er helt feil....hva gjør man da liksom? Er helt ærlig og sier at dette ikke funker rett ut?

Jeg som er AB 14:46,

Da synes jeg du skal gå på date med ham! Da gjør du det med rette motivasjon og ønsker å bli bedre kjent med akkurat ham.

Om det ikke fungerer og daten ikke går så bra må du være ærlig å si det som det er. Spill ikke spill med en som har tatt mot til seg og bedt deg på date. Det er stygt det!!!

• Liker 2
Skrevet

Jeg skal gå, gru/gleder meg veldig. Får krysse fingrene for at han er like kjekk IRL som på nettet :)

• Liker 3
Skrevet

Høres ut som du har lyst til å dra på date, så dra! Ta de eventuelle bekymringene når de kommer, ikke nå! :)

Kos deg!

Helt enig! Gå på date og ha det hyggelig!

Skrevet

Og fortell oss hvordan det gikk! :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå venter jeg på at han skal ringe. Jeg sendte en melding tidligere i dag, og den har han ikke svart på. Han har barn, så han har vært opptatt i ettermiddag, men nå kan han godt ringe syns jeg.

Skrevet

Og fortell oss hvordan det gikk! :popcorn:

Det skal jeg gjøre :)

Skrevet

Snakket sammen i en time på telefonen :). Gleder meg veldig til i morgen!

Skrevet

Er i samme situasjon selv.. Ble bedt ut på date, men er ikke akkurat over min forrige enda, så følte det ble helt feil. Men kanskje jeg burde gjøre som du å bare hoppe i det? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...