Trulte:-) Skrevet 17. november 2011 #1 Del Skrevet 17. november 2011 Hei! Noen som har erfaring med å bestille julekort med bilde® over nettet? Spesielle sider dere anbefaler? Ser jo at de fleste fotoforhandlerne har denne tjenesten... (altså sånne tradisjonelle med bilder av barna/bikkja/familien). Vi tenkte å lage kombinert julekort/takkekort i år.. (som dere ser av tickeren - så kom det en liten førjulsgave i familien, og da renner jo gavene på også før jul, så da slår vi to fluer i ett smekk!) Når må jeg legge inn bestilling for å være garantert å ha disse i hus før jul? På forhånd takk for tips :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilila Skrevet 17. november 2011 #2 Del Skrevet 17. november 2011 I fjor bestilte jeg fra Optimalprint, var fornøyd, ikke særlig dyrt heller. I år bestilte jeg fra Fotoknudsen, var 50% avslag da jeg bestilte, så ble enda billigere, og var fine kort. Men syns det var litt styr med å lage de. Jeg bestilte for noen uker siden, og har fått de for lengst. Tror ikke jeg drøyer for lenge med å sende de ut heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari*Nade Skrevet 17. november 2011 #3 Del Skrevet 17. november 2011 Bør nok begynne å bestille snart. Bestilte fotobok i går, og fikk beskjed om at den var hos meg rundt 17.desember.. Det går jo fortere med bilder, men tror ikke du bør drøye det så mye lenger! :-) Bestilte fra japan photo. Har brukt fotoknudsen tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulte:-) Skrevet 21. november 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 21. november 2011 Takk for tips! Prøver meg på fotoknudsen nå. Håper jeg får kortene før jul!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marita Skrevet 21. november 2011 #5 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg er veldig fornøyd med nfoto.no Superrask levering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå