Beuwi Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Jeg har kjøptet par Hestra votter til 2åringen min. Svindyre, men såå vanskelig å få tommelen inni! Nesten umulig faktisk! Noen som har noen tips til gode votter, som er lette å få på??
Celtic Heart Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Jeg sverger til ullvotter. Uansett om de blir våte så blir de ikke kalde på fingrene.
Susan Sto Helit Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Hestra sine Baby-Primaloft votter med glidelås er veldig greie å få på de små. Du får dem opp i størrelse til en 3 åring. Eneste ulempen er at de er litt korte oppover armen.
Beuwi Skrevet 17. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 17. november 2011 Hestra sine Baby-Primaloft votter med glidelås er veldig greie å få på de små. Du får dem opp i størrelse til en 3 åring. Eneste ulempen er at de er litt korte oppover armen. Det er jo akkurat disse vi har. Veldig ugreie å få tommelen inn i , synes nå jeg.
Susan Sto Helit Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 Det er jo akkurat disse vi har. Veldig ugreie å få tommelen inn i , synes nå jeg. Har du prøvd å ta på sånne lange vintervotter som rekker langt oppetter armen? Prøv å få tommelen inni der. Det er MYE vanskeligere. Tommel og votter krever uansett at barnet samarbeider. Jeg får ganske enkelt på de der på min ettåring, hvertfall. Tommelen inni og alt. (Og han HATER votter.)
Gjest pysepusen Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 Her kjøpte vi Vossatassar sine votter! Det er vel egentlig en overtrekksvott med en ullvott inni da. De i barnehagen skrøt over hvor gode de var, lette å få på, og lett for lillemann å bevege hendene sine!
malifika Skrevet 17. november 2011 #7 Skrevet 17. november 2011 jeg har stort sett bare kjøpt reima tec sin lange votter. Bare bretter de ned før de skal på. Har aldri hatt noen vansker med dem. Vanntette og varme er de også.
Mamma1 Skrevet 17. november 2011 #8 Skrevet 17. november 2011 Sverger til Hestravotter. Har aldri hatt problemer med å få dem på, men vi har den litt lange typen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå