AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Jeg jogger 5 dager i uka, forbrenner ca 350 kcal hver gang i følge pulsklokka. Spiser ca 1200 kcal hver dag. Alikevel rikker ikke vekta seg! Ser heller ikke noe mer på kroppen enn at jeg er oppblåst.. Spiser sunt, kosekveld en dag i uka, overskrider ikke 2000 kcal denne dagen. Teller kcal på vektklubben. Hva kan jeg gjøre? Blir utrolig skuffa når jeg jobber så hardt. Skjønner godt at folk spiser minimalt for å se resultater, hvis det er så vanskelig med normal slanking
Thorn Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Hvor lenge har du holdt på? Du spiser ikke altfor lite da?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 Jeg må også sulte meg for å gå ned i vekt. Annet fungerer ikke, og jeg kan ikke forstå hvorfor. Jeg har normalt stoffskifte, og er ellers ung og frisk.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #5 Skrevet 17. november 2011 ts her. Har holdt på ca 3 uker nå.. kansje jeg spiser for lite, men om jeg spiser mer legger jeg enten på meg,eller så stagnerer vekta.. er 160 høy og veger 56 kg. vil ned ca 5
Gjest Dropkick Skrevet 17. november 2011 #6 Skrevet 17. november 2011 du spiser altfor lite. og kroppen er normalvektig, da tar vekttapet litt lengere tid. de siste pyntekiloene er vanskelige. Kroppen din tviholder på all næringen du får i deg fordi den tror det er hungersnød. mitt råd. spis 1800 kalorier hver dag. er du i vanlig aktivitet vil du mest sannsynlig trenge rundt 2000. hvis du trener i tillegg av dette vil du forbrenne deg ned til cirka 1500 kcal, som er helt innafor .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå