Gå til innhold

Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jogger 5 dager i uka, forbrenner ca 350 kcal hver gang i følge pulsklokka. Spiser ca 1200 kcal hver dag. Alikevel rikker ikke vekta seg! Ser heller ikke noe mer på kroppen enn at jeg er oppblåst.. Spiser sunt, kosekveld en dag i uka, overskrider ikke 2000 kcal denne dagen. Teller kcal på vektklubben.

Hva kan jeg gjøre? Blir utrolig skuffa når jeg jobber så hardt. Skjønner godt at folk spiser minimalt for å se resultater, hvis det er så vanskelig med normal slanking :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du holdt på? Du spiser ikke altfor lite da?

Skrevet

Hvor høy og hvor mye veier du?

Skrevet

Jeg må også sulte meg for å gå ned i vekt. Annet fungerer ikke, og jeg kan ikke forstå hvorfor. Jeg har normalt stoffskifte, og er ellers ung og frisk.

Skrevet

ts her. Har holdt på ca 3 uker nå.. kansje jeg spiser for lite, men om jeg spiser mer legger jeg enten på meg,eller så stagnerer vekta.. er 160 høy og veger 56 kg. vil ned ca 5

Gjest Dropkick
Skrevet

du spiser altfor lite. og kroppen er normalvektig, da tar vekttapet litt lengere tid. de siste pyntekiloene er vanskelige. Kroppen din tviholder på all næringen du får i deg fordi den tror det er hungersnød.

mitt råd. spis 1800 kalorier hver dag. er du i vanlig aktivitet vil du mest sannsynlig trenge rundt 2000. hvis du trener i tillegg av dette vil du forbrenne deg ned til cirka 1500 kcal, som er helt innafor .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...