Gå til innhold

De beste facebookoppdateringene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som en motvekt til den utrolig populære tråden om irriterende Facebookstatuser hadde det vært interessant å høre hva folket faktisk liker?

Selv liker jeg "alt med måte". Jeg leser f.eks gjerne hva barn har sagt dersom det er morsomt, jeg leser gjerne hva folk har spist eller hva de har trent fordi det kan gi inspirasjon.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Någen så vil te Åre? Eg har ein ekstra plass!"

-Faktisk nytteverdi.

"inspirerende og lærerikt å være vikar idag på kongsbakken skole! takk for en kjempe fin time! :)"

-Liker å se at folk er positive :)

Fikk min første kjemiskade i går! etseskade på låre av brom! hærlig ;)

-Ikke dagligsdags stoff, helt greit å oppdatere om.

• Liker 1
Skrevet

"Du vet det var en bra fest når du fremdeles finner tomme vinflasker på de merkligste stedene i leiligheten. To uker etter selve festen."

"Kjenner godt i beinet at jeg fulgte bowlingkula ned banen i går:P"

"somewhere out there...is a video of me singing Bob the Builder and doing the "dino moonwalk" with an Italian."

For eksempel :)

Gjest finurlig
Skrevet

"Hvis rynkekrem virkelig virket, hadde ikke kvinner hatt fingeravtrykk".

• Liker 1
Skrevet

Synes egentlig alt er greit.. Så lenge det ikke blir for mye klaging eller at noen prøver å trykke sin mening ned "min" hals :)

Skrevet (endret)

"I dag lærte jeg at man kan forstue et håndledd av å vinke. Memo til neste gang: Vinduene i bilen din er rene i blant. Det betyr ikke at det er åpent."

...jeg lo meg fillete. Men hun er litt vims. Er litt herlig med folk som ikke tar seg så selvhøytidelig og tør presentere (uskyldige) og morsomme episoder som ikke bare omhandler hvor bra og perfekt og koselig alt er.

Endret av Tirkes
  • Liker 4
Skrevet

Jeg liker de fleste statuser som brukeren faktisk har funnet på selv. Er jo noen som omtrent bare legger ut kopier denne statusen-statuser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...