Gå til innhold

Tannbørste: vanlig eller elektrisk?

Mrs. B

Vanlig eller elektrisk tannbørste?  

1. 1. Vanlig eller elektrisk tannbørste?

• Vanlig
      13
    • Elektrisk
      10

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvor mange av dere som bruker vanlig og hvor mange som bruker elektrisk tannbørste? Hører mange si at elektrisk er bedre å bruke enn vanlige tannbørster, og at tannleger foretrekker dette? Kanskje noe å ønske seg til jul?

Selv bruker jeg vanlig tannbørste - hva bruker dere? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

jeg har begynnt med elektrisk tannbørste,det er det beste for tennene.

med vanlig tannbørste er det VELDIG mange som pusser for hardt og det sliter fryktelig på tennene,det sliter på emaljen og man får lettere såre tannhalser.for de som fortsatt bruker tannbørste....bruk soft..ikke medium/hard. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte elektrisk lenge og syntes den var helt suveren, helt til tannlegen anbefalte å bruke vanlig, den elektriske slet på emaljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man bruker lengre tid på å pusse med elektrisk tannbørste enn med vanlg, så gjør man i alle fall en av delene feil! Man bør pusse i ca ett og et halvt minutt med elektrisk og tre og et halvt minutt med vanlig tannbørste.

Jeg foretrekker elektrisk fordi det er bedre for tennene. Bruker vanlig når jeg er ute på reise, da får jeg mosjonert tannkjøttet også innimella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ogsä elektrisk tannbörste, bortsett fra när jeg er pä ferie. Föler at tennene blir mye renere og glattere etterpä! (Den eneste ulempen er at det kiler sänn pä nesa mens man pusser :ler: )

Det fins forresten 8-pakninger med tannbörstehoder ogsä (iallefall her hvor jeg bor). Da blir det littegrann billigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker begge deler jeg, alt etter som. Men foretrekker den elektriske, men skal aldri kjøpe Philips igjen, her blir det kun Braun fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går for vanlig jeg ja.

har ikke prøvd slik dyr elektrisk , men prøvde 1 sånn colgate som du kjøper på rimi.

forsto ikke helt vitsen med elektrisk jeg ... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var veldig glad i å bruke elektrisk tannbørste før, men jeg ble lei av å skifte batterier hele tiden... jeg har gang på gang gått tilbake til vanlig tannbørste!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...