Gå til innhold

Ikea overmadrasser like gode som andre?

Mrs. B

Anbefalte innlegg

Er veldig opptatt av senger og madrasser for tiden siden vi nettopp har byttet ut dette på soverommet. Kjøpte Ikea Norrsken madrasser (faste) som jeg synes er pittelittegrann for hard. Tror en tykkere overmadrass vil gjøre susen (har ikke lyst til å bytte madrassen til medium).

Jeg vil høre andre folks erfaring med Ikeas overmadrasser. Er de like gode som dyrere merker? Er du fornøyd med din Ikea overmadrass?

Vurderer å kjøpe en 7cm tykk 160x200 madrass (Sultan Himmel). Har nå en Jensen 5cm madrass som er 10cm for smal for den nye sengen. Tror det blir perfekt med bare litt tykkere overmadrass men synes så tykke overmadrasser blir så dyre andre steder. :-?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har denne overmadrassen, og synes den er god. Jeg har imidlertid myk rammemadrass under som har blitt ganske nedligget på ca. fem års tid (angrer på at jeg ikke kjøpte medium!).

Men det er jo ikke overmadrassens feil, synes den funker meget bra på sambissens medium madrass.

Overmadrassen har heller ikke tapt seg på disse fem årene, synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har denne overmadrassen, og synes den er god. Jeg har imidlertid myk rammemadrass under som har blitt ganske nedligget på ca. fem års tid (angrer på at jeg ikke kjøpte medium!).

Men det er jo ikke overmadrassens feil, synes den funker meget bra på sambissens medium madrass.

Overmadrassen har heller ikke tapt seg på disse fem årene, synes jeg...

Takk for svar. Er det Ikea rammemadrass du har også?

Hører fortsatt gjerne fra flere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess' date=' det er IKEA! (Glad i IKEA :D )[/quote']

Du vet at det er 12 års garanti på madrassene? Kanskje du kan få byttet den inn om du mener den er for nedligget? Men det kan hende garantien bare dekker fjærbrudd da. Siden din er blitt så nedligget er det kanskje like greit at jeg kjøpte fast så holder den seg lengre.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...