AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #1 Skrevet 17. november 2011 Jeg starter på scratch, hvis jeg kan si det sånn. Er 17 år, slank, og er generelt ikke veldig stiv. Hvis jeg trener på dette hver dag, en til to ganger, hvor lang tid vil det ta? Og hvor lenge om dagen skal jeg tøye? La oss si jeg nå har kommet meg ned i spagaten. Vil jeg da også kunne holde det ene beinet mitt strakt oppe stående?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #2 Skrevet 17. november 2011 Så lurer jeg på om dere har noen tips til øvelser, evt. link til øvelser?
Thorn Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 For meg funka det med ullsokker på glatt gulv Ganske ubehagelig strekk første gangen, men så var det gjort. Nå har jeg alltid vært veldig tøyelig, da, så det var ikke mye om å gjøre i utgangspunktet. Jeg klarer ikke å holde foten rett opp, men får den strak opp til over hodehøyde (men må holde den oppe med ei hånd). Noen øvelser Litt flere øvelser Youtube-videoer
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 For meg funka det med ullsokker på glatt gulv Ganske ubehagelig strekk første gangen, men så var det gjort. Nå har jeg alltid vært veldig tøyelig, da, så det var ikke mye om å gjøre i utgangspunktet. Jeg klarer ikke å holde foten rett opp, men får den strak opp til over hodehøyde (men må holde den oppe med ei hånd). Noen øvelser Litt flere øvelser Youtube-videoer Tusen hjertelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå