Gjest Tex Skrevet 13. desember 2003 #21 Skrevet 13. desember 2003 Folk har jo forskjellige grunner for å si nei, da, og ingen har noe med hvorfor folk ikke kommer. Jeg syns det er en privatsak. Det eneste man trenger å forholde seg til er om folk sier ja eller nei, og dess lengre tid i forveien man vil ha svar jo mer endring blir det på listen etterhvert som det nærmer seg....
frosken Skrevet 13. desember 2003 #22 Skrevet 13. desember 2003 Folk har jo forskjellige grunner for å si nei, da, og ingen har noe med hvorfor folk ikke kommer. Jeg syns det er en privatsak. Det eneste man trenger å forholde seg til er om folk sier ja eller nei, og dess lengre tid i forveien man vil ha svar jo mer endring blir det på listen etterhvert som det nærmer seg.... Det er jeg forsåvidt enig i, Tex. Men jeg synes likevel at om man allerede har svart ja - så bør det helst være en god grunn for å ombestemme seg (uten at det kunne falle meg inn å skulle sjekke om grunnen de hadde var "god nok"). Det synes jeg har med vanlig høflighet ovenfor vertskapet å gjøre. Dersom det er vanskelig å svare 2 mnd i forveien får man jo heller si det - og høre om man kan få gi beskjed litt senere.
Gjest MrsL Skrevet 13. desember 2003 #23 Skrevet 13. desember 2003 Vi håper å sende ut i sluttten av februar/begynnelsen av mars og ha s.u. i mai engang. De fleste som inviteres er tilreisende så det er greit for dem å ha litt tid å planlegge på
Snurre Skrevet 13. desember 2003 #24 Skrevet 13. desember 2003 Har sendt de alt jeg, sendte de i oktober
Gjest MrsL Skrevet 14. desember 2003 #25 Skrevet 14. desember 2003 Snurre skrev: Har sendt de alt jeg, sendte de i oktober Når var det du skulle gifte deg igjen?
Arwen Skrevet 14. desember 2003 #26 Skrevet 14. desember 2003 Snurre skrev: Når var det du skulle gifte deg igjen? Jeg svarer jeg :D 28 februar gifter snurre seg
Gjest MrsL Skrevet 14. desember 2003 #27 Skrevet 14. desember 2003 Åja, da var det vel ikke så tidlig som jeg trodde det ville bli å sende ut invitasjoner i oktober Klarer ikke å huske når alle gifter seg her inne jeg :oops:
Gjest Tex Skrevet 14. desember 2003 #28 Skrevet 14. desember 2003 Klarer ikke å huske når alle gifter seg her inne jeg :oops: ...men kjære deg er det noen som kan det da...?
Arwen Skrevet 14. desember 2003 #29 Skrevet 14. desember 2003 ...men kjære deg er det noen som kan det da...? Nei, sjekket bare 2004 tråden inne i felles dagboka, der stod det
Gjest MrsL Skrevet 14. desember 2003 #30 Skrevet 14. desember 2003 ibe skrev: Klarer ikke å huske når alle gifter seg her inne jeg ...men kjære deg er det noen som kan det da...? :oops: Trodde du kunne det på rams :blunke: :blunke: :blunke: Nei, men ville ikke tråkke noen på tærne med å ikke huske deres store dag, spesielt til de som er her inne ofte sånn som meg
April Skrevet 15. desember 2003 #31 Skrevet 15. desember 2003 Vi tenkte å sende ut innbydelsene i slutten av mars/begynnelsen av april, med svar i midten av mai kanskje! Har ikke tenkt så mye på dette ennå jeg...
Scorpina Skrevet 15. desember 2003 #32 Skrevet 15. desember 2003 Vi sender ut innbydelsene i begynnelsen av februar 1feb ... Nikker enig!!! Her også!! - - > med S.U ultimo april!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå